תלונות צבר

‏יום חמישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
שלום רב, בהמשך אעתיק לכאן את פנייתי לחברת צבר. מנהלת פניות הציבור חזרה אליי לפני חודש ושבוע, בסוף יולי! זוהי חוצפה והתנהגות כלל לא שירותית.
ממנהלת פניות הציבור ניתן לצפות ליותר. אני עדיין ממתינה לתשובה מחברת צבר אשר יודעת היטב לגבות כספים בזמן ולא לספק שירות. פנייתי היא כזו:

לכבוד- חברת צבר.
הנדון- תלונה- פנייה לגבי החזר כספי המגיע לי. עותק- תלונה דרך אתרכם.

שלום רב.
אני השתמשתי בשרותכם בתאריך 20.3.2008 -טסתי עם בן זוגי לרודוס,הסוכנת המטפלת הייתה רחלי.ניתן לראות את פרטי ההזמנה לפי ת.ז 37070869.בנסיעה זו ביררתי מול רחלי את כל פרטי הנסיעה,שאלתי שאלות,דאגתי לדעת את כל הפרטים המדוייקים,ויעידו על כך כל השיחות שהיו בנינו באותו היום ולפניו-אני מניחה כי יש לכם הקלטות.
מבחינתי-הדיל לרודוס כלל טיסה+מלון בלבד. כלל לא ידעתי שישנה הסעה מטעם קשרי תעופה שממתינה לנו בשדה התעופה שם,וצריכה לקחת אותנו למלון.כשחתנו ברודוס,יצאנו כמו זוג אנשים תמימים,תפסנו מונית למלון ושילמנו סכום מדוייק של 13 אירו.הגענו למלון שהוזמן מראש,הופתענו לגלות לאחר המתנה כי אין חדרים.אין לי תלונות לגבי זה אני מודעת לעובדה שזה קורה לפעמים.אך מה שקרה לאחר מכן,כן באשמת חברתכם/רחלי הנציגה. הלכנו ישירות,ברגל מהמלון -למלון חלופי.הליכה של 20 דקות. לאחר שהגענו,נכנסנו לחדר,וקיבלנו צלצול טלפון בחדר=זה היה המדריך של קשרי תעופה,שאל איפה היינו ומדוע לא נסענו יחד עם כל הטיסה בהסעה.מיותר לציין כי גיליתי שדרך קשרי תעופה מגיעות לי הדרכות על רודוס,וכמובן-נסיעות הלוך ושוב. מן הסתם,בתור בחורה אחראית כמוני,ששמרה את כל הניירת אפילו עד היום-הייתי צריכה לדעת על סידור שכזה-שכלול במחיר ששילמתי לכם! אך רחלי לא ציינה כלום על כך,לא על קשרי תעופה,ולא כלום.זהו מחדל,שמרמים אדם בזמן שהוא סומך על חברת נסיעות.ישר התקשרתי לארץ,אליכם למוקד,דיברתי עם רחלי והסברתי את העניין.תשובתה הייתה-למה לקחתם מונית? אני תמיד אומרת את זה,לא יכול להיות.אז עובדה שזה כן יכול להיות.התקשרתי מס' פעמים בזמן שבדקה מהארץ את העניין.גם בניירת המלאה שיש כאן מולי-לא כתוב דבר על קשרי תעופה/הסעות.
זו חוצפה שלא תתואר שחברה כמו שלכם תרמה את לקוחותיה. בגלל כל העניין ביזבזנו יום שלם,כסף(13 אירו) ועוגמת נפש.מיותר לציין כי אנו טסים לחו"ל 3 פעמים בשנה ואפילו לא חשבנו לעשות זאת דרככם מאז.אני דורשת מכם לשמוע את הקלטות אותו יום של ההזמנה-20.3.08, ואת הקלטות היום שבו הגענו למלון 25.5.08 על מנת להבין את העניין עד הסוף.

אני דורשת פיצוי כספי על עוגמת הנפש וכן החזר על הנסיעות במונית אותו יום. באתרכם מצויים כי יש תגובה תוך 72 שעות.אני ממתינה לתגובתכם.איני רוצה להפיץ את חוות דעתי על העניין,יש מספיק מקומות בהם ניתן לספר על חוות דעת הצרכנים.