פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות ושירות לקוחות שקרי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב6/5/10 נכנסתי לסניף צבר בבאר שבע כדי לסגור עיסקה לגבי טיסה+מלון לפראג
לתאריך 9/5/10,שאלתי אם יהיה אוכל כשר בטיסה יותר מפעם אחת נענתי שכן מאחר ויש לי ילדה קטנה רציתי להיות בטוח,בקשתי להתאכסן במלון פורטנה סיטי הנציגה הוציאה שובר למלון אחר שמתי לב לטעות ותיקנתי את הנציגת שירות,מאחר והייתי לחוץ בזמן בקשתי לאסוף את הכרטיסים מסניף רחובות למחרת,למחרת לאחר 20 דקות של חיפוש הסניף מצאתי אותו ,קבלתי את הכרטיסים
בדקתי שהכול בסדר והמשכתי הלאה במוצ"ש כמה שעות לפני הטיסה שמתי לב שנתנו לי מלון אחר אומנם באותה דרגת תיירות אבל יותר רחוק מהמרכז לא היה לי למי להתלונן מיכוון שהסניף היה סגור,בטיסה לא היה אוכל כשר כפי שהובטח יצרנו קשר עם גיסתי שתדבר עם נטלי (שסגרה איתנו את העיסקה) ותגיד לה גם על האוכל
בטיסה וגם על המלון התשובה שקיבלנו שזה המלון שהזמנו ובטיסה חזרה היא תדאג שיהיה לנו אוכל כשר,חזרנו לארץ וגם בטיסה זו לא היה אוכל כשר,דברתי עם נטלי בארץ על האוכל והמלון ותשובתה היתה שלא היה מקום במלון שביקשנו ולגבי האוכל היא לא יודעת למה לא היה אוכל כשר.
פניתי לשירות הלקוחות של צבר דרך אימייל קבלתי תשובה בדואר שזה יקח
10 שבועות למתן תשובה לאחר קצת יותר מהזמן הזה דיברתי עם גליה כהן וקבלתי תשובות מאוד מגוונות כגון:זה בטיפול,אני מחכה לחומר שיגיע,עוד כמה דקות אני חוזרת עם תשובה,תזכיר לי את המקרה,ושיא החוצפה היתה שהיא אמרה לי שטומי המנהל שלה יחזור אליי,עד היום אני מחכה לאיזה איתות מיכוון צבר אבל עדיין כלום,למרות כול הפניות שלי בכתב וגם סיפור המקרה יותר מפעם אחת בטלפון.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי(לא הנחה עתידית) פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה