פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה שהיתבצעה ולבסוף בוטלה עקב טעות של העובדת סניף נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
סניף פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום ברצוני להגיש תלונה לפני תביעה בבית משפט בענייני:
אני עובדת כלל התקשרתי דרך פירסום שצבר פירסמה לגבי חופשת קיץ במלונות בארץ
לאחר מס' פניות מצאה העובדת "בקי" מסניף פ"ת דיל אותו רכשתי אני ועוד שני זוגות כולם עם ילדים נאמר לנו מחיר אשר כלל מיום ראשון עד לחמישי ושילמנו במיטב כספנו. חשוב לציין שיצאו כבר הקבלות ובקבלות רשום התאריכים המיועדים .
לתמהונינו הרב יום לאחר ביצוע העיסקה התקשרה בקי ואמרה שיש טעות בסכום ואלינו להוסיף סכום כסף נכבד מקיוון שטעתה בסכום הוסבר לה שאין בקוונתנו להוסיף מקיוון שזהו הסכום שנאמר לנו ואותו שילמנו זהו חוק במדינת ישראל לגבי כל צרכן שרוכש מוצר והסכום שנאמר כך ישלם במיוחד כאשר הוצאו קבלות .
בקי דיברה בצורה לא יפה ואמרה שהיא מבטלת את העיסקה אם לא נוסיף לה סכום כסף ושהוסבר לה בשנית שאין בקוונתנו להוסיף סכום כסף אז אמרה שהעיסקה מבוטלת וניתקה את הטלפון.

הסיפור גרם לעוגמת נפש לנו ולילדנו .כבר הודענו במקומות העבודה על חופש בקיצור ממש מרתיח כי אם אנחנו הינו מבטלים עיסקה היו גובים מאיתנו סכום כסף לא קטן על ביטול במיוחד שמדובר על עוד שבועיים

פרטי ההזמנה:
זוג +2 + תינוקת 3192 ש"ח
זוג +2 2900 ש"ח
זוג+3 + תינוק שקיבלו חדר נוסף לשלושה ילדים 4192

מלון רויאל פלאזה טבריה תאריך 21/8/2011 - 25/8/2011

כמו כן הזוג הראשון שזו אני ביצעתי תשלום ב-5 תשלומים בקרדיט
הזוג השני הגיע לסניף ושילם במזומן את מלוא הסכום
והזוג השלישי שילם 1000 ש"ח החודש ובחודש הבא אמור להיפרע המשך התשלום.

כאשר הזוג ששילם הגיע לסניף בקי נתנה לו את שלוש הקבלות ובהם רשום שחור על גבי לבן תאריכי ביצוע העיסקה ומועד החופשה שהוא מראשון עד חמישי כולל התאריכים

לאחר מס' שעות הלכו בני הזוג לסניף פ"ת כדי לקבל את כספו בחזרה ובקי ביקשה מהגברת שתחזיר לה את הקבלות (כדי שלא יהיו ראיות לעיסקה) ובתמימות היא החזירה לה בלי להשאיר צילום או ראיה על כך שהיו קבלות ,ואז קיבלה את כספה בחזרה

נעשה כאן אי צדק גדול ואנו מבקשים פיצוי הולם שלדעתנו צבר אמורה לספוג את ההפרש של הטעות בסכום ולא אנחנו או שלפחות יפצו אותנו בצורה הולמת אחרת

ממש בושה שחברה כה גדולה עושה כאלה "פדיחות" עם לקוחותיה ולא משלמת על הטעות.

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה