פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגנת נפש ועלבון ע״י סוכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב18.9.11 הזמנתי דרך אתר האנטרנט של צבר טיסה מפריז לרומא.
מאחר וזה היה בערב הנציג חזר אליי רק למחרת ע״מ לאשר את הפרטים.
נשלחו אליי פרטי הטיסה וטופס עסקה חתומה
כחודש לאחר מכן, ממש לפני כמה ימים, אני שם לב שעוד לא חייבו לי את כרטיס האשראי.
בפנייה לצבר הועברתי לנציג בשם מקסים שהפנייה הייתה בטיפולו, ויש לציין שהוא לא היה כל כך מקסים, והוא אמר שבגלל שלא חתמתי על הטופס אז הוא לא אישר לי את ההזמנה. כששאלתי למה לא התקשר לומר שהפרטים הנ״ל חסרים אמר שהוא התקשר ביום שאחרי, כל היום, ולא הייתי זמין.
בזמן שבחודש שעבר, אני כבר בטוח שהטיסה סגורה במחיר משתלם (147$ לשני אנשים) הוא בא ואומר שזו הבעיה שלי ואם אני רוצה אני יכול להזמין את הטיסה ב263(!)$ לשני אנשים שזה כמעט כפול מהמחיר שהזמנתי.
אמרתי לו שאיזה מין שירות זה להתקשר יום אחרי, אפילו בלי להשאיר הודעה ושום דבר, ופשוט לוותר בגלל שלא הייתי זמין כשכל פרטי האשראי שלי אצלו ואני בכלל לא מודע לזה שהטיסה לא סגורה.
אותה שיחה נסגרה בזה שהוא אמר שאתקשר יום למחרת ונראה אם יש אפשרות לדבר עם חברת התעופה ולפתור את זה. כשאמרתי לו שאני לא מתכוון להתקשר ושאני מצפה שהוא ייצור את הקשר ויפתור את הבעיה הוא התחיל להרים את הקול ולהתווכח ובסוף אמר אין בעיה להתראות.
כמובן שהוא לא יצר קשר.
התקשרתי אני ביום שאחרי, לקח לו קצת זמן להעלות בראשו את השיחה של היום של לפני, שאלתי מה נסגר בסוף עם הבעיה, הוא שם אותי על המתנה וחזר ואמר שאין מה לעשות. ביקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר במקום שיכול לתת לי פתרון, הוא צחקק ואמר שאין דבר כזה בטון מזלזל, אז אמרתי לו שבכל זאת אני מחכה שמישהו עם פיתרון יחזור אליי ויסביר לי איך ייתכן שסוכנות נסיעות שמתגאה להיות הטובה ביותר בארץ מעסיקה כאלה סוכנים גסי רוח ואיך ייתכן שבגלל טעות שלהם אני אמור לשלם מחיר כפול!
יש לציין שדיברתי עם בחורה בשם גליה, שהזדהתה כאחת שמטפלת בפניות הציבור, הסברתי לה את כל מה שהיה והיא אמרה שתחזור אליי להמשך טיפול. נכון להיום,48 שעות מאז, לא קיבלתי מענה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה