זילזול בכסף של לקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
באינטרנט |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שמי אורטל ,
בעלי ואני טסנו לטיול ירח דבש ברודוס בין התאריכים 16/10-20/10 ופשוט התאכזבנו מהשירות שניתן לנו (שהתגלה רק לאחר ביצוע ההזמנה).
נתנה לנו שירות בחורה נחמדה בשם שירי, שחשבנו שנתנה לנו שנתנה לנו פרטים מלאים על מלון שרתון רודוס, יידעתי אותה שאנחנו נוסעים לירח דבש וביקשתי ממנה (מתועד גם במייל) חדר בקומה גבוהה פונה לים או לברכיה.
היא מצידה מסרה לי שהיא "שולחת בקשה למלון", מבחינתי שולחת בקשה למלון זה משהו שהוא סגור, ויש לי חדר פונה לים.
כמו כן שאלתי את שירי על מזג האוויר ברודוס - כחלק מתפקידה כנציגה של סוכנות נסיעות, והיא ענתה לי שמזג האוויר קייצי ויש שם שמש. כמובן שמכתי עליה בעיניים עצומות.
בנוסף , רציתי לעשות בדיקה, האם המחיר ששילמתי אצל הנציגה שירי יהיה זהה לנציג אחר שיענה לי, לכן- 5 דקות לאחר שאישרתי את ההזמנה דיברתי עם נציגה בשם לני וזו הציעה לי הצעה הנמוכה ב- 100$ לאדם!!!!
שאלתי אותה "מה ירדו המכירים ב 5 דקות"?? אז היא אמרה לי - "לא, פשוט לי יש קשרים על קווי חופשה ולכן המחיר אצלי נמוך יותר, אצלי זה אותו המחיר מהבוקר, בפעם הבאה תזמיני אצלי" ונתנה לי את מספר השלוחה שלה.
שאלתי האם אני יכולה לבטל את ההזמנה שביצעתי דקות ספורות קודם לכן ונעניתי בשלילה.
ואני שואלת אותך, גליה- זה ניראה לך הגיוני??? כחברת תיירות שמכבדת את עצמה לנהוג באופן כ"כ מפוקפק???
שהגענו לרודוס גילינו שמאוד קר וגשום באי, ולא הגענו מוכנים עם בגדים!! (שכמובן אחר כך רכשנו בגדים ונעליים בהמון המון כסף, המחירים מאוד גבוהים שם!)
כשהגענו למלון שוב חשכו עיננו, ושוב המשיך הירח דבש להידרדר, בדלפק אמרו לנו שלא התבקש חדר הפונה לים או לברכיה, ויש להוסיף כסף עבור זה.
שילמנו 20 יורו ללילה! סה"כ 80 יורו!!!! שזה 410 ש"ח - תוספת שלא אני צריכה לספוג!!!!
שירי יכלה להגיד לי שהבקשה שהיא שולחת זה בעצם - לא בטוח יקרה, וזה תלוי בנחמדות של מי שעומד בדלפק, ושעבור חדר פונה לים ישנה עלות של 20 יורו ללילה!!! ( בטח יוותרו על 80 יורו בגלל העיניים היפות שלי).
הוצאנו כ"כ הרבה עצבים וכסף בטיול ירח דבש הגשום הזה שלנו, שהיה עדיף שהיה מתקיים אחרת, והיה עדיף כנראה שיתקיים מול סוכנות אחרת אחראית יותר- אני לא מתכוונת לספוג את הכסף הזה ששולם בשום דרך!
ואם יצטרך להתלוות אליי עורך דין גם את זה נעשה.
אני דורשת החזר של 80 יורו על מסירת פרטים חלקיים ולא נכונים, ו200 דולר על הטעייה. ופיצוי על עוגמת נפש.
הזמנו את הטיול בצבר בהמלצת תגובות באתר "חבר", בעלי עובד צה"ל ובאתר "חבר" יש המלצות של אנשי קבע והנחות במיוחד לאנשי קבע, את המכתב הזה אני מתכוונת להעלות בפורום באתר "חבר" אם לא יטופל כנדרש ולהפנות את תשומת ליבו של מנכל "חבר" שלומי אברהם. וכמו שאת יודעת קהל אנשי הקבע הינו יקר ורחב,
בבקשה תגובתך המהירה.
בברכה,
גב' אורטל מוזיקנסקי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר של 80 יורו על מסירת פרטים חלקיים ולא נכונים, ו200 דולר על הטעייה. ופיצוי על עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|