|
|
|
|
|
|
טיפול/שירות גרוע באופן כללי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 11 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
המלאכה 3 , ת"א |
כתובת: |
ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
מעולם לא קיבלנו העתק מודפס של לו"ז הטיסות והחופשה שלנו לתורכיה
לא קיבלנו מידע מספק לגבי מי יפגוש אותנו בשדה התעופה באנטליה -
בכלל לא אמרו לנו שחברת הטיולים קרוואן הם אנשי הקשר והמדריכי טיולים שלנו באנטליה - גילינו זאת רק באקראי ברגע של ייאוש ביציאה מאולם הנוסעים באנטליה - ורק לאחר כ-30 דקות חיפוש באיזור החניה...בנוסף לכל, היה זה השבוע שבו ההתראה על פיגועים הייתה בשיאה.
המידע שצבר נתן לגבי משחקים ועיסוקים לילדים היה מטעה - הרוב היה בתשלום בלבד - וגם יקר!!
|
|
|
|
|
|
|
|
צבר שירות לקוחות
, תגובה:
|
נתי בר- פניות הציבור " |
שם ותפקיד: |
הנוסעים קיבלו טופס פרטי ההזמנה ותנאיה שנשלח אליהם בפקס ב- ( 7.6 ) והוחזר לנו חתום על ידם באותו יום . באותו טופס רשומים במדיוק שעת הטיסה , המראה ,שם המארגן . הטיסה של שרותי קרקע ארקיע ונציג מטעמם היה אמור לחכות בשדה התעופה באנטליה . לצבר אין שום קשר וידע על אנשי חברת קרוואן והמדרכים יש להניח שהם הספק המקומי של חברת ארקיע .
ע"פ המידע שנמסר לו ע"י ארקיע יש במלון בריכת ילדים , מגלשות מיוחדות לילדים
לא נאמר לנוסעים שכל השירותים הנ"ל הם חינם . |
תגובה: |
הנחה עתידית בשיעור של 5% על חבילות נופש של צ'רטר ( אירופה ) לא כולל מיסי נמל ומסים כלשהם למשך שנה מהיום .
במגביל נשלח גם מכתב ללקוח |
פתרון: |
|
|
|