פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול/שירות גרוע באופן כללי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 3 , ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מעולם לא קיבלנו העתק מודפס של לו"ז הטיסות והחופשה שלנו לתורכיה
לא קיבלנו מידע מספק לגבי מי יפגוש אותנו בשדה התעופה באנטליה -
בכלל לא אמרו לנו שחברת הטיולים קרוואן הם אנשי הקשר והמדריכי טיולים שלנו באנטליה - גילינו זאת רק באקראי ברגע של ייאוש ביציאה מאולם הנוסעים באנטליה - ורק לאחר כ-30 דקות חיפוש באיזור החניה...בנוסף לכל, היה זה השבוע שבו ההתראה על פיגועים הייתה בשיאה.
המידע שצבר נתן לגבי משחקים ועיסוקים לילדים היה מטעה - הרוב היה בתשלום בלבד - וגם יקר!!

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
נתי בר- פניות הציבור " שם ותפקיד:
הנוסעים קיבלו טופס פרטי ההזמנה ותנאיה שנשלח אליהם בפקס ב- ( 7.6 ) והוחזר לנו חתום על ידם באותו יום . באותו טופס רשומים במדיוק שעת הטיסה , המראה ,שם המארגן . הטיסה של שרותי קרקע ארקיע ונציג מטעמם היה אמור לחכות בשדה התעופה באנטליה . לצבר אין שום קשר וידע על אנשי חברת קרוואן והמדרכים יש להניח שהם הספק המקומי של חברת ארקיע .
ע"פ המידע שנמסר לו ע"י ארקיע יש במלון בריכת ילדים , מגלשות מיוחדות לילדים
לא נאמר לנוסעים שכל השירותים הנ"ל הם חינם .
תגובה:
הנחה עתידית בשיעור של 5% על חבילות נופש של צ'רטר ( אירופה ) לא כולל מיסי נמל ומסים כלשהם למשך שנה מהיום .
במגביל נשלח גם מכתב ללקוח
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה