פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות וגרימת עוגמת נפש בשישי בלילה נושא התלונה:
אטדגי מוטי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ובת זוגתי הזמנו נופש בצבר לרגל שיחרורי משירות הקבע ב- 8/2 לתאריכים 10-11/2 במלון הולידי אין פטיו שבאילת, הזמנה בוצעה בטלפון עם נציגה בשם הדר על סך של 450 ש"ח כאשר קיבלתי במייל אישור הזמנה וחשבונית. ביום שישי ה- 10/2 הגענו בשעות הערב לבית המלון ולדאבונינו גילינו שאין לנו הזמנה במלון וכי פקידת הקבלה לא מכירה את הדבר. מפה התחלנו בשיחות למוקד של צבר ובמשך שעתיים לא קיבלנו מענה (יש לזכור כי מדובר בשישי בלילה - ערב שבת), לאחר שעתיים וחצי נאלצנו לשלם לקבלת חדרים בסך של 600 ש"ח (חברתי שילמה והדבר גרם לי לבושה גדולה) ולמזלנו היו גם חדרים (אלמלא היו היינו נאלצים לישון בחוץ) ביום ראשון קיבלנו טלפון מנציגת צבר שהסבירה כי הכל סודר זיכו אותנו על המחיר ושילמנו בסופו של דבר 450 ש"ח.
אמנם בסופו של דבר קיבלנו את השירות אך הצער ועוגמת הנפש שנגרמה לנו באותו יום שישי בערב העיב על החופשה כולה.
נעשתה פנייה דרך עו"ד לקבלת פיצוי של 2000 ש"ח אך בתשובה שקיבלנו דרך עו"ד של צבר נמסר כי הם לא רואים לנכון לפצות אותנו כלל ויתרה מכך השירות שלהם לטענתם ניתן באופן מלא.
מכיוון שאין אני איש ממון וכי אין לי זמן לא פניתי לביהמ"ש אך אני חושב שמגיע לי פיצוי וטעות כזאת במיקרים אחרים יכולה לגרום לסבל רב, למזלי לא הייתה תפוסה מלאה באותו שבת באילת אם היה לא הייתי מוצא מקום לישון, חוצמזה איני בנאדם דתי - מה היה עושה בנאדם דתי באותו מצב, חברתי הצילה אותי בכך ששילמה מכרטיס האשראי שלה אם לא מה היינו עושים.
אנחנו סמכנו ובאנו מאורגנים לחופשה ועברנו עוגמת נפש
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
נתי בר מנהלת מחלקת פני שם ותפקיד:
תשובה מלאה של צבר נתנה במכתב התשובה שלנו שנכתב לעו"ד של מר אטדגי מאחר והנוסע חזר על תלונתו באתר זה ב-23.5.06 - תלונה 9413 ניתן תשובה נוספת שם. תגובה:
ראה תגובתנו בתלונה 9413 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה