פרטי התלונה

תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר היענות ועיכוב במתן תשובה מצבר תיירות ונופש נושא התלונה:
אטדגי מוטי שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
למערכת תלונה שלום!
דבר ראשון אני מודה לכם על הסיוע שאתם נותנים פה - כן ירבו כמותכם!!
אני הגשתי תלונה ב- 27/3 על צבר וטרם התקבלה תשובה באתר, מאז עבר כמעט חודש ואין תשובה. רציתי לבדוק אולי התלונה נפלה בין הכסאות או משהו בסגנון. יש לציין כי גם כאשר פניתי דרך עו"ד והקצבתי לצבר14 יום הם החזירו תשובה רק לאחר חודש. ככה שלא אכפת לצבר האלו מאף אחד הם פועלים איך שבא להם וכמו שאומרים שמים פס על כולם. אשמח אם תפנו אליהם לזרוז העניין. מהיכרותי איתם התשובה תגיע עוד הרבה זמן.
לא רק שהשירות שצבר נותנים הוא גרוע גם מחלקת פניות הציבור עובדת באותו אופן תוך חוסר איכפתיות וניסיון לטייח מתחת למרצפות את כל הטעויות שלהם.
אשמח לקבל תשובה במהרה.
בהערכה רבה ממוטי אטדגי
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן תשובה פתרון נדרש :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
נתי בר מנהלת מחלקת פני שם ותפקיד:
ב-27.3 נשלח לעו"ד שטיפל בענינך מכתב תשובה עם הסבר מפורט.
שום תלונה באחר לא הופיעה בתאריך זה .
2. המכתב של העו"ד שלך התקבל במשרדינו בתאריך ה-5.3.06 ולאחר בדיקה עם מח' הזמנות שלנו שטפלה בהזמנתך ובדיקה במלון נכתב המכתב התשובה שלנו.
עברו 22 יום מיום קבלת מכתבך שבהם חכינו לקבלת תשובות מהגורמים השונים שטפלו בהזמנה ותשובה לא התעכבה אפילו יום במח' פניות הציבור .
3. את ההזמנה בצעת במח' ההזמנות שלנו ב-8.2.06 הדר סוכנת הנסיעות שטפלה בהזמנה בדקה טלפונית במלון אם יש חדרים פנויים ולאחר אישורם שיש חדרים פנויים לתאריכים המבוקשים הודיעה לך שניתן לבצע את ההזמנה ,בצעת את התשלום והוציאה לך קבלה במקביל נשלחו לך שובר למלון במייל .
בהתאם לנוהלי העבודה בענף התיירות ובחב' צבר יש לבצע את ההזמנות של סוכני הנסיעות מול המלון בכתב בלבד .הדר שלחה פקס למלון עם פרטי ההזמנה .
אך למרות בדיקתנו במלון אין בידינו תשובה סופית מה עלה בגורל הפקס עם פרטי ההזמנה מרגע שהגיע למלון .מאחר והגעתכם למלון ביום שישי 10/2 לאחר שמשרדנו כבר היו סגורים ,ומאחר והמלון לא הצליח להשיג אותנו נהג במלון כשורה כאשר לקחו מכם את כרטיס האשראי כערבון ובטחון בלבד , וביום ראשון לאחר שהמלון דבר עם הדר ונשלח לו הפקס שנית בוטלה חתימתכם על כרטיס האשראי ובפועל חוויבתם ע"ח צבר בסך של 450 ש"ח הסכום שהמלון דרש אם ההזמנה לא הייתה מבוצעת באמצעות דבר אלא ישירות במלון .
תגובה:
על אף האמור לעייל מאחר וחברת צבר מייחסת חשיבות רבה לשירות לקוחותיה ,לגבי כל היבט הקשור בשירותים הניתנים על ידה,לפנים משורת הדין וללא כל כורח המוטל עליה לעשות כן, הנני מוצאת לנכון להעניק לכם הנחה עתידית בשיעור של 5% בעת הזמנת מלון בארץ באמצעות חברתינו ואשר תהיה בתוקף למשך שנה .אין כפל מבצעים והנחות .
לביצוע ההזמנה יש להתקשר לנתי בר מח' פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה