פרטי התלונה

תלונות mushi.co.il

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנהלת מושי לא מוכנים לשלם למרות שנדרשים לעשות כך על פי פסק דין נושא התלונה:
לוי אילן שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אני מאמין 21, רמת השרון כתובת:
ראשל"צ, סינמה סיטי, ירקונים-פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי ממושי מכשיר פלייסטישן 2, לאחר כ-3 חודשים נשרפה העינית שאינה באחריות. שילמתי תמורת התיקון 500 ש"ח(במעבדה שנותנת שירות למושי), לאחר 3 חודשים שוב נשרפה העינית. הפעם לא שילמתי על החלפתה. לאחר 3 חודשים שוב נשרפה העינית, הפעם בעל המעבדה לא היה מוכן להחליפה וטען שיש בעיה במכשיר עצמו שאינו יודע לטפל בה. פניתי שוב למושי אך הם התנערו מהאחריות של המכשיר. נאלצתי לתבוע אותם בבית משפט לתביעות קטנות. בפסק הדין (19.02.2007) פסקה השופטת שעליהם לשלם לי 2700 ש"ח תוך 30 יום. הם כמובן לא שילמו בטענה שהעיניות נשרפות באשמתי.
כספי סוג הנזק :
קיום פסק הדין, כלומר תשלום של 2700 ש"ח פתרון נדרש :

mushi.co.il שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה