פרטי התלונה

תלונות Arcaffe (ארקפה)

תלונות עוד במסעדות

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, נושא התלונה:
קרליק עופר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
מרכז שוסטר רמת אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שירות רע מאוד ארקפה -לפני כשבוע וחצי הייתי בארקפה ,מרכז שוסטר רמת אביב ,בפגישה ,רצינו להזמין וראינו שארוחת הבוקר נראית אטרקטיבית,בקשנו להזמין ואחד העובדים בדלפק ,אמר שאי אפשר ,שאלנו למה ,אמר שאחרי שתיים אי אפשר להזמין .
ציינו שלא רשום באף מקום מגבלה ,כולל לא בשלטים הממחושבים שעל הקופות שהכי נוח לעדכן עליהם .
גמגם ואמר יש לנו רק טבח אחד ,בקשנו מנהלת משמרת ,הגיעה בחורה צעירה בשם נטלי או בדומה ואמרה שאין ארוחות בוקר עכשיו ,לא הציעה פתרון אחר ולא שום דבר פשוט נעמדה מולינו והתעקשה ,החכמה ,אמרה לא רשום שיש והיתה מאוד לא נעימה ,
צלמתי התפריט ובקשתי לקבל טלפון של אחראי מעליה ,לא הסכימה לתת לי ,אלא נהנתה מהתנצחות מולי ,ויתרתי ולא עזבתי את המקום ,כי הייתי בפגישה.
מה לדעתכם קרה פה ,? איך יכלה לטפל אחרת במקום ?האם התנהגה כך כי היא כזאת או שהרשת אבדה את יכולתה לתת לעובדים כלים להתנהל ,ידוע בשנים האחרונות שארקפה מדשדשת ,האם לכך יש סיבה גם ,אשמח לתגובות .

Arcaffe (ארקפה) שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
קיבלנו את פנייתך בגין השירות שקיבלת בסניף ארקפה שוסטר .
ראשית כל אנו מביעים את התנצלותנו על עוגמת הנפש שנגרמה לך.
מתחקיר מעמיק שעשינו התגלה כי נעשתה טעות של עובדת לא מיומנת, לעובדת הובהרו נהלי העבודה וההתנהגות הרצויים ברשת. וכמובן חודד לה שוב שארוחות בוקר מוגשות כל היום ברשת.
אנו נשמח לקבל כתובתך על מנת לשלוח לך פיצוי הולם.לצורך מסירת כתובתך נא להתקשר למחלקת שירות לקוחות 09-9607117.
נשמח לראותך שוב בסניפינו.
בברכה
רשת ארקפה

תגובה:
נשמח לקבל את כתובתך למשלוח פיצוי הולם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה