|
|
|
|
|
|
סירוב לביטול מנוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
פתח תקווה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני לבטל מנוי בסטודיו סי מסיבות אישיות .
כששאלתי את מנהלת סניף האם ניתן לבטל מנוי היא אמרה לי שכבר מאוחר כי אני כבר פיספסתי בחודש תשיעי אומנם שכבר לא התמנתי בחודש השמיני של המנוי . נאמר לי שאני אוכל למכור את המנוי ביד2 בתנאים בילתי ניתנים או להעביר לכירבה ראשונה במידע האם אף מהן לא התמנה אצלם במשך 4 שנים . או שפשוט אנסה למצוא פיטרון להגיע לשיעורים שאנני מעוניינת . כעבור חודש פניתי לשירות לקוחות לבקש לבטל את המנוי על פי חוק גנת הצרכן ואמרתי בשיחה שאין כזה דבר התחייבות היום קיבלתי סירוב ונאמר שהם לא מכירים את החוק . היום אני סתם משלמת להם את מנוי עד סוף החוזה שהוא ניגמר בינואר .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
סטודיו סי שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|