פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
כהן רחל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חייבת לשתף את כולם במכתב אישי שכתבתי למנכ"ל סטודיו סי שאפילו לא טרחה לחזור אליי בתשובה ופשוט העבירה לסניף לומר לי שאין להם אפשרות לשחרר אותי מהמנוי . מפרסמת כאן על מנת שיראו כולם את היחס המזלזל והבזוי של סטודיו סי למינויים שלהם - פשוט ביזיון!!!!! שמי רחל והייתי מנויה אצלכם מספר שנים. בחודש נובמבר האחרון חידשתי את המנוי אצלכם לאחר כחודש ימים אבי חלה ושבר את אגן הירכיים ומאז אני מטפלת בו. יצרתי קשר בזמנו עם שני מנהלת הסניף באשדוד שביקשתי ממנה לבטל את המנוי והיא אמרה לי שלא לבטל את המנוי כרגע עד שאני יראה מה קורה עם אבי והיא הבטיחה שיהיה בסדר והיא הקפיאה לי את המנוי עד שאני יראה איך אני מסתדרת ואף הבטיחה לי שתעזור. עם חלוף הזמן ראיתי שאינני יכולה בשום צורה להגיע לסטודיו היות ואני מטפלת בשני הורי שהם חולים ומעבר לזה נאלצתי להעביר אותם לאשדוד בגלל שהם זקוקים להשגחה צמודה שלי , יצרתי אני קשר עמכם וביקשתי להשתחרר מהמנוי ואז להפתעתי הרבה נודע לי שאני לא בהקפאה ויותר מזה לא ניתן להקפיא עוד לאחר מספר טלפונים והרבה אנרגיה שלא הייתה לי נאלצתי לשלוח לכם מסמכים רפואיים של אבי ולאחר מספר שיחות החליטו לתת לי הקפאה עד חודש אפריל. מיותר לציין שמאז אני לא מגיעה לסטודיו בשל הסיבות שמניתי ואני לא רואה מתי אני יוכל להגיע. שוב יצרתי קשר עמכם על מנת לצאת מהמנוי ושוב סירבו לבקשתי. פרסמתי ביד 2 וללא הצלחה. ברצוני לדעת איך מקום כמו סטודיו c מתנהג בצורה שרירותית ואטומה ולא מגלה רגישות ולו הקטנה ביותר למצבי במיוחד שאני לקוחה ותיקה בסניף אשר מעוניינת לסיים את המנוי שלא מרצון אלא מכורח הנסיבות וסטודיו c לא מאפשר לי זאת. אין לי מילים לבטא את תחושותיי והדרך שלכם, שלא מתקבלת על הדעת להחזיק אותי בכל מחיר. יש מקרים שצריך לגלות רגישות ולבוא לקראת ולא בכל מחיר להחזיק אותי בכוח ולמרות שהיום יש חוק חדש שניתן ללא התחייבות לסיים מנוי אז אני לא מבינה מדוע לא ניתן לשחרר אותי מהמנוי, האם סטודיו c מתבסס רק על המנוי שלי...האם 250 ש״ח שאני משלמת כל חודש מחזיקים את סטודיו c?נשגב מהבנתי, לא מצליחה להבין מה עומד מאחורי כל זה. קשה לי להאמין שמקום כמו סטודיו c ועם כל הסניפים הפרושים בכל הארץ מתנהלת בצורה כזאת או שהנהלה מנותקת ממה שקורה זה ההסבר היחידי שנראה לי הגיוני אחרת לא מבינה את הדרך נטולת הגיון ואטימות למצבי מה שיביא אותי לא לעשות אי פעם מנוי אצלכם בעתיד, האם זאת הדרך שאתם בוחרים בה? אני בתקווה שמכתבי זה יגיע לאנשים הנכונים היכולים לקבל החלטה נכונה ונבונה ולשחרר אותי ולתת לי את האפשרות לטפל בהורי החולים מבלי שאהיה מוטרדת מזה שאני משלמת כל חודש 245 ש״ח לסטודיו c במשך כמעט שנה מבלי להגיע. אני מאמינה שלכל אחד ממכם יש הורים ומגיעה השעה שאנחנו צריכים לטפל בהם באותו אופן שהם טיפלו בנו ולא להיות מוטרדים מדברים כל כך חסרי חשיבות מנוי אחד או יותר - לא זה מה שיעשה את סטודיו c ולי זה יעשה שקט שנחוץ לי כרגע.
כספי סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה