פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קושי לבטל מנוי נושא התלונה:
וייס עדי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נרשמתי לסטודיו סי בסניף רמת גן לפני כחמישה חודשים.במהלך שיחתי עם שירות הלקוחות שאלתי מה קורה אם אני רוצה לבטל מנוי והדבר היחיד שנאמר לי זה שאני צריכה להודיע חודש מראש ואקבל את כספי חזרה.בשמחה עשיתי מנוי של כ255 שקלים לחודש.לאחר כמה חודשים מפאת חוסר זמן (אני אמא עייפה לתינוקת) ולאחר שראיתי שאינני מצליחה להגיע לאימונים וחבל על הכסף,ביקשתי לבטל את המנוי.אין לתאר כמה הופתעתי כשנאמר לי שבגלל שניצלתי רק רבע מהמנוי עליי לשלם קנס של כ700 שקלים שכמובן לא נאמר לי שום דבר על כך כשרכשתי את המנוי.בנוסף נאמר לי שיש באפשרותי למכור את המנוי ואם אצליח אצטרך "רק" לשלם דמי טיפול של כ100 שקלים.כמובן שבחרתי בלית ברירה באופציה השנייה ואכן מכרתי את המנוי בו נשארו לי 9 חודשים וציפיתי לקבל את כספי חזרה.כעבור כמה ימים קיבלתי מהם טלפון שמודיע לי שבמסגרת המנוי שרכשתי היו לי חודשיים מתנה (מיותר לציין שגם זה לא נאמר לי כשרכשתי את המנוי), ולכן המנוי שמכרתי הוא בעצם ל 7 חודשים ומאיזושהיא סיבה הזויה שאני עדיין לא מבינה המנוי שלי עדיין פעיל ואני ממשיכה לשלם עליו עד ליוני 2016 וזאת למרות שכבר מכרתי אותו והבחורה שקנתה אותו ממני כבר התחילה להגיע לאימונים!!! כלומר,הם גובים ממנה כבר תשלום וגם ממני למרות שאיני מגיעה יותר כי הרי ביטלתי ומכרתי את המנוי! כמובן שלא שתקתי על כך ואיימתי עליהם בתביעה ובשיימינג בפייסבוק ובטלוויזיה והדבר נמצא בבדיקה.אני בהחלט שוקלת להגיש נגדם תביעה ייצוגית אם הם ימשיכו לגבות ממני כסף כי אני רואה שאני לא היחידה.
כספי סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה