פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לביטול המנוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מגדיאל 4 כתובת:
הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-14/5/2008 רכשתי מנוי בסטודיו סי על סך 3108 שקלים. התחלתי להתעמל בסניף הוד השרון לאחר שסיימתי את ה"קורס הבסיסי" בסניף בכפר סבא. נהניתי מהמדריכות המקצועיות ומהצוות התומך. בתחילת אוגוסט עברנו דירה מהוד השרון לגבעתיים.קיוויתי כי אוכל להתעמל בסניף ברמת גן.לצערי, לאחר כחודש או מעט יותר ראיתי שאינני מצליחה להגיע לשיעורים למרות ועל אף כל ניסיונותיי מסיבות אישיות (בעיקר חוסר זמן ועייפות רבה). התקשרתי לסניף בהוד השרון וביקשתי לבטל את המנוי ולאכזבתי ותדהמתי הרבה ניתקלתי בתשובה שאינני יכולה לבטל את המנוי.הסברתי לבחורה שנותר לי עוד המון זמן וחבל לי על הכסף שאשלם לחינם ושינסו לבדוק ולבוא לקראתי אך נפלתי על אוזניים ערלות, ניתנה לי התחושה כי אין לי עם מי לדבר ואין כיצד לעזור לי. פירסמתי את המנוי באתר של "יד 2" ובתמימותי חשבתי שכך אוכל לפתור את בעייתי.פנתה אליי בחורה והסבירה לי שהיא ניתקלה באותה בעיה ושהיא רוצה ליידע אותי במסכת הייסורים שסטודיו סי העביר עליה ואמרה לי שכדאי לי לברר איתם בכמה אוכל למכור את המנוי.מאוכזבת ומתוסכלת, לאחר שסכום של 259 שקלים ממשיך לרדת מחשבוני לחינם (ואין צורך לפרט כמה כל שקל חשוב בימינו) פניתי שוב לסטודיו סי בסניף הוד השרון לבירור כספי.נאמר לי כי יבררו את העניין עם מחלקת הנהלת חשבונות ויחזרו אליי.יש לציין כי אכן חזרו אליי אך לאחר שסכום נוסף כבר ירד מחשבוני.והתשובה שוב הפתיעה ואיכזבה.כפי שהסבירה לי הבחורה, סטודיו סי מערימים קשיים רבים ולא באים לקראת לקוח שנמצא במצוקה ואף מקשה את הרצון למכור את המנוי וזאת על ידי כך שהם גורמים לכך שלמי שמעוניין לרכוש מנוי, לא ישתלם לקנות מאנשים כמוני, המעוניינים למכור.איך? הבהירו לי שבכסף הנותר לי אוכל למכור קורס בסיסי + 4 חודשים בלבד- מה שיוצר בעייתיות רבה למי שרוצה לרכוש - ישתלם לו יותר לרכוש מנוי חדש.
בנוסף הציעו לי להגיע למספר פגישות עם דיאטנית בכסף שנותר לי אם אינני מצליחה להגיע לשיעורים.כך חשבו לפתור את הבעיה שלי ועדיין להנות מכספי.

זה היה מאוד פוגע. הרגשתי שמזלזלים בי ובכספי.זה הרי לא השירות שעבורו שילמתי את מיטב כספי (גם אם לדעתם אני זקוקה לשירות זה).

אינני צריכה לתאר את תחושת התיסכול והקושי ושוב הובהר לי שזאת מדיניות החברה ושאין לי עם מי לדבר על כך.פניתי לשירות הלקוחות וקיבלתי את אותם התשובות.

חשבתי בליבי לפנות לתוכנית טלויזיה העוסקת בהונאת הציבור.

בחודש שעבר התקשרו מסניף הוד השרון לאחל לי יום הולדת שמח.שוחחתי עם הבחורה (מורן אם אינני טועה) ואמרתי שזה אכן נחמד שמתקשרים לאחל לי יום הולדת שמח ומצד שני גונבים אותי מידי חודש.זה הרי מצב אבסורדי. סיפרתי לה את סיפורי והיא הבטיחה לבדוק עבורי.מיותר לציין שאף אחד לא פנה או חזר אליי. היום במקרה סיפרו לי על האתר הזה.ואני שמחה לשתף ומקווה מאוד שבזכותכם יוחזר לי כספי.אינני מבינה איזה אינטרס יש לרשת כה גדולה ומצליחה להתנהג כך ללקוחותיה.ולא משנה מה הסיבה לכך שאני מעוניינת לבטל את המנוי (אינני רוצה לשתף בבעיותיי האישיות) אין שום סיבה בעולם שיכריחו אותי להמשיך ולהיות מנוייה .כיצד הדבר פועל לטובת סטודיו סי?הרי השארתם מאחור לקוחה כה מתוסכלת, כה פגועה ועם תחושה שרימו וגנבו אותה. איך אוכל לחזור בעתיד להתעמל בסטודיו סי לאחר שהתנהגו אליי כך?מה אומר לחברות/משפחה/רשת חברתית שישאלו אותי על סטודיו סי ויבקשו המלצה?כמובן שלא אמליץ ולא אחזור בדרך בה בחרו לנהוג בי ובלקוחות נוספים כמוני.
אין שום סיבה שלקוח המעוניין לבטל את המנוי משום שאינו מצליח להנות משירותי הרשת יתקל בכזאת אטימות וצרות מחשבתית, חוסר התחשבות וחוסר הגינות .
האם סטודיו סי מענישים את הלקוחות שאינם מצליחים להגיע להתעמל אצלהם? מיותר להסביר שכולנו בני אדם במציאות כה משתנה ולא תמיד מה שמתכננים מסתדר ומתאפשר עקב שינויים שלא תמיד תלויים בנו.
חברתי שביקשה לבטל מנוי בקאנטרי קלאב בפר סבא, לאחר שעברה דירה, קיבלה מכתב תודה על כך שהייתה מנוייה בקאנטרי +החזר כספי.כך יש לנהוג עם אנשים בכלל ועם לקוחות בפרט.יש לסטודיו סי מה ללמוד.אני יודעת שאני לא היחידה.כאשר הקשתי בגוגל קראתי לא מעט תלונות בנושא.

אני דורשת מסטודיו סי החזר כספי על כל התקופה שלא נהניתי משירותם. את העלבון ועוגמת הנפש שניגרמה לי בעקבות העניין, אינני יכולה לתאר.

מקווה כל כך שתוכלו לעזור לי.
תודה.
כספי סוג הנזק :
חיוב בגין 3 חודשי שימוש והחזרת כל יתרת התשלומים. פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה