פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת מידע מהציבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הרואה כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודש פניתי לסניף שלי בבקשה למכירת מנוי עקב חוסר רצון משיעורי הדינאמי בסניף. לאחר סחבת שנמשכה כ3 שבועות שבהם שלחו מיילים להנהלת חשבונות ולא חזרו אליי ולאחר שהתקשרתי כמעט כל יום אל הסניף ולא קיבלתי מענה. לבסוף קיבלתי מענה לגבי כמות הזמן שנשארה לי במנוי ובנוסף שבשביל למכור את המנוי אני צריכה לשלם סכום של 299 שקלים או לוותר על חודש מהתקופה שנשאר לי במנוי בשביל דמי טיפול במכירת מנוי. כאשר אני נרשמתי לסטודיו סי שאלתי בפירוש האם ניתן למכור את המנוי ונאמר לי שכן מבלי לציין את הסכום הנ"ל. בחוזה שחתמתי אתכם לא כתוב שום דבר על הסכום הנ"ל. וזה נראה לי לא הגיוני שאתם מקבלים סכום כפול גם על מכירה וגם על הרשמה. אני אציין כי טלי המנהלת סניף ברמת גן פיצתה אותי על התקופה של הסחבת והוסיפה לי את החודש שבו התרחשו העניינים אל תקופת המנוי.
דיברתי כבר עם השירות לקוחות שטענו כי אלו הנהלים ואין מה לעשות בנידון, ואני שואלת אם אלו הנהלים איך זה שהם לא כתובים בשום מקום כדי שהצרכן יראה אותם.
כספי סוג הנזק :
ביטול דמי מכירת מנוי על סך 299 שקלים פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה