פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת מנוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
שוהם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי לשנה עם נקודת יציאה לאחר 8 חודשים. לאחר 8 חודשי פעילות (בחודש פברואר 2009) התקשרתי אל הסניף ובשיחתי עם מנהלת הסניף ביקשתי להפסיק את המנוי מסיבות אשר ציינתי בפניה.

המנהלת ניסתה לשכנע אותי להישאר ובסוף השיחה הבטיחה לחזור אלי. עד היום (12/3) לא חזרה אלי וזאת על אף שמאז שיחתנו האחרונה שבתי וצילצלתי אל הסיניף והשאתי לה הודעות אצל העובדות ובמשיבון.
עלבון סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מורן ג'רבי מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
הגברת ליאת און נרשמה למנוי ראשוני שנתי מתאריך 6.7.08 עד לתאריך 5.7.09
עפ"י נהלי הרשת עליהם חתמה, לא ניתן לבטל את המנוי, אין החזר כספי עבור הקפאה והיא אינה ניתנת להעברה.
ניתן לקצר את המנוי לשמונה חודשים ובהתראה של חודש מראש כלומר היה עליה להודיע עד לתאריך 6.2.09
מאחר והגברת ליאת הודיע רק בתאריך 27.2.09 ועל כן לא ניתן היה לאשר את בקשתה.
תגובה:
צוות הסניף שוחח איתה מספר פעמים והציע לה מגוון שיעורים להגיע אליהם או למכור את יתרת המנוי ללקוחה חדשה או להמיר את יתרת המנוי לדיאטה עפ"י נהלי הרשת.

נשמח לעמוד לרשותה בכל עת
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה