פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה לביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הוד השרון כתובת:
בית רפאל, רח' מגדיאל 4, הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נדמה כי מחוזה ההתקשרו עם סטודיו סי ניתן להשתחרר רק עם הצגת תעודת פטירה - לא אתפלא אם אפילו זה לא ישכנע אותם לבטל מנוי.
אישתי שוכנעה על ידי אישת מכירות אגרסיבית, לעשות מנוי ל 14 חודשים בסטודיו C בעסקה טלפונית ומבלי שאישתי ראתה את ההסכם עליו היא מתחייבת. בטלפון נאמר לה כי היא יכולה לבטל את המנוי בכל רגע שתרצה ובלבד שתתן הודעה מראש של חודש ימים.
הסיוט התחיל עוד לפני שהיא ביקשה לבטל את המנוי...
בסניף של סטודיו C בהוד השרון יש שיפוצים שבפועל מדובר בקדיחות ורעידות של כל הבניין אשר לא מאפשרות להתאמן מבלי שכל הגוף רועד למשמע כלי העבודה בקרע. כתוצאה ממצב זה ביקשה אישתי להודיע על רצונה לבטל את המנוי בתוך חודש כפי שמתחייב מההסכם, אך להפתעתה גילתה שאין היא יכולה לבטל את המנוי לפני תום 9 חודשים. כל הנסיונות להסביר שהובטח לה בשיחת הטלפון שניתן לבטל בכל שלב נתקלו באטימות מוחלטת של נציגות סטודיו C : "אין דבר כזה אצלנו" היה ההסבר שהתקבל. "החוזה הוא ל14 חודשים וניתן לבטל רק אחרי 9 חודשים" חזרו ושיננו נציגות הסטודיו. אין צורך לציין שממש לא עניין אותן שבשיחת הטלפון מבטיחים משהו אחד ולאחר שחותמים זה כבר סיפור אחר.
כאן לא נגמר הטיפול מעורר הגועל של הסטודיו. לאחרונה על אישתי נאסר להתאמן למשך 4 חודשים, על ידי אורטופד. חשבנו שאולי זה ישכנע אותם לבטל את המנוי אך לאטימות, לבצע הכסף וליחס המזלזל אין כנראה גבולות בסטודיו C.... הם מסכימים להקפיא את המנוי למשך 4 חודשים שבמהלכם לא קשה לנחש ימשיכו לגבות את דמי המנוי....
ומה יהיה אם בתום 4 חודשים לא תוכל אישתי להמשיך ולהתאמן (לא שהיא רוצה להתקרב למקום הזה שוב) ? יציעו לה להקפיא את המנוי לעשר שנים.... ואולי להוריש אותו לילדים שלה.
בחוצפה כזו עוד לא נתקלתי!! כבר יצא לי להתמודד עם חברות הסלולר, האינטרנט והטלויזה, אבל בכזו אטימות ,התעקשות לא לבטל מנוי ומתן הרגשה של התנשאות ובצע כסף טרם נתקלתי.
אני קורא לכולם ולכולן להצביע ברגליים ולהתרחק מסטודיו C כמו מאש!!!
+ עלבון+עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול רטרואקטיבי של המנוי. פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גרטי קלדרון - מנהלת מח שם ותפקיד:
מר בן שחר שלום רב, ראשית חשוב לציין כי כל לקוחה בסטודיו C ותיקה כחדשה היא המחליטה הבלעדית לגבי רכישת המנוי וסוג המנוי אותו תבחר לרכוש אם בכלל.
אשתך, הגב' תמר בן שחר בחרה לרכוש 14 חודשי מנוי בסניף הוד השרון.
ביום 23/10/09 עם הגיעה לשיעור הראשון קיבלה לידיה קבלה עבור התשלום בצרוף דף הנהלים וככל לקוחה התבקשה לחתום כי קראה אותם וכי היא מתחייבת לנהוג בהתאם. נהלי הרשת מוצגים בשקיפות, כאמור נמסרים לידי כל לקוחה ומופיעים בפוסטר "הנהלים" התלוי בכל סניף.
לאחר בדיקה נמצא כי חתימתה מופיעה ע"ג הקבלה והנוהל.
אכן בסמוך לסניף הוד השרון נערכים שיפוצים.מכיוון שאין לנו כרשת יכולת שליטה בגורמים חיצוניים, הצענו לקהל לקוחותינו להגיע לשעות פעילות אחרות כמו שעות אחה"צ וערב, שעות בהן אין הפרעה. בנוסף ללקוחות המבקשות רק שיעורי בוקר והרעש מפריע להן אפשרנו הגעה לפעילות בסניפי האזור כמו כפ"ס ורעננה.
מכיוון שאתה מביע בפנייתך זו (מבלי להתייחס לסגנון) את רצונך לסיום התקשרות עמנו, להלן האפשרויות:
1. העברת מנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה ללא עלות. במידה והקרובה הינה לקוחה חדשה של סטודיו C(= לקוחה שלא התעמלה כלל או שהתעמלה לפני יותר מ-4 שנים) עליה לשלם דמי-רישום.
2. מכירת מנוי - ניתן למכור את המנוי ללקוחה חדשה בלבד. במקרים חריגים אלו, ייגבו דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת. הלקוחה (החדשה) שרכשה את המנוי לא תוכל לבצע מכירה ללקוחה נוספת במסגרת המנוי ועליה לשלם דמי-רישום.
3. המרת מנוי - ניתן להמיר את המוצר שרכשת במוצר אחר ברשת – דיאטה, המרת המנוי תבוצע בהתאם לנהלי הרשת ובעלות דמי טיפול בהתאם למחירון הרשת.
4. קיצור מנוי- ניתן להפסיק את המנוי בתום 9 חודשים,לשם כך יש להודיע עד חודש לפני סיום תשעת החודשים (עד 8 חודשים מתחילת מנוי).החיוב יהיה בעבור מנוי 9 חודשים והיתרה תוחזר.
*ניתן לבצע אחת מפעולות אלו במנוי.
במידה וקיימת בעיה רפואית בהמשך להצגת אישור רופא מומחה, אנו פועלים בכפוף להמלצתו.
אשתך אכן העבירה אישור מומחה אך המלצתו במקרה זה הייתה הפסקת פעילות למשך 4 חודשים. אנו פעלנו בהתאם להמלצת הרופא המומחה ובוצעה הקפאת מנוי לתקופה המבוקשת. חשוב לציין כי במידה ובעוד ארבעה חודשים מצבה הרפואי לא יאפשר חזרה לפעילות, תיבחן מחדש המלצת הרופא ובהתאם נפעל. בכל מקרה תקופת הקפאה רפואית המגובה באישור הנדרש תעמוד לזכותה.
נבקשכם ליידע את סניף הוד השרון באלו מן האפשרויות תבחרו על מנת שנוכל להמשיך טיפול.
נשמח לעמוד לשירותכם.
בברכה, גרטי קלדרון מנהלת שרות לקוחות רשת סטודיו C.
תגובה:
מספר אפשרויות לסיום ההתקשרות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה