בקשה לביטול מנוי שלא נענית |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
כתובת: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי לסטודיו C במהלך חופשת לידה. אחרי חזרתי לעבודה ראיתי שאני לא מצליחה להגיע לסטודיו C ומשלמת ללא תמורה כ- 4 חודשים. אז פניתי אל מוקד פניות לקוחות של החברה, והם אמרו לי שפספסתי ב- 4 ימים את התחנה של היציאה המוקדמת (עם תום 9 חודשים). לא היתה שום אפשרות להתגמש. פניתי אל הסניף, התשובה היתה זהה, שאני צריכה להמשיך לשלם עד תום 14 חודשים, ללא קבלת שום תמורה (לא מתאמנת). כתבתי מכתב למנכ"לית החברה, סמדר אשכנזי, שלא טרחה לענות, אלא ששוב קיבלתי טלפון מהסניף. אני משלמת אלפי שקלים סתם, ללא תמורה. והאטימות חוגגת.
יש מה לעשות?
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי של דמי המנוי מאז פניתי לחברה, והפסקת חיוב כרטיס האשראי לאלתר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|