פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחפשת אפשריות נושא התלונה:
קופר עינב שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רוטשילד פת"ח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
רכשתי מנוי בן 15 חודשים, נהנתי מאוד להתעמל בסטודיו למשך מספר חודשים, כאשר נכנסתי להריון היצטרפתי לקבוצת מתאמנות אשר השיעור מותאם למצב הנוכחי, אך בשל הרגשה לא טובה שליוותה אותי לאורך כל חודשי ההריון בחרתי להקפיא את המנוי. במהלך ההקפאה יצרתי קשר עם הסניף ובקשתי לקצר את המנוי שלי מספר פעמים, בכל פעם שעשיתי זאת ענתה לי אחת הפקידות ואף מנהלת הסניף ושכנע אותי להמשיך להחזיק את המנוי כי לאחר הלידה אני ימשיך להנות ממנו, בכל פעם השתכנעתי. עד הפעם שבה בנחישות עזה בחרתי לקצר את המנוי אך באותו יום נאמר לי שעברתי את התאריך שבו אוכל לבטל. כאשר נזכרתי שאפשרו לי בזמנו שני תאריכי יציאה בטלו לי רק חודשיים. היום נשארו לי 6 חודשים לא מנוצלים. ניסתי לחזור להתאמן אך נתקלתי בקושי אין באפשרותי להגיע לסניף, הילדה שלי קטנה ואיני מעונינת להשאיר אותה בשרותי הביבי סיטר מלבד זאת שאין באפשרותי להגיע למקום הסניף היות ושאני ובעלי מחזיקים כיום רכב אחד. בקשתי מהנהלת הסניף למכור את המנוי אך נאמר לי שזה בלתי אפשרי (אני לא מבינה למה, אשמח אם תוכלי להסביר לי) בקשתי להקפיא לי את חודשי המנוי לימים שבהם ביתי תגדל מעט ואני אוכל להתארגן מול מטפלת, אך נאמר לי שגם זה בלתי אפשרי, הפנו אותי לסניף שקרוב לביתי בטענה שאוכל ללכת אותו ברגל, אך הסניף רחוק מידי ואינו בעל גישה בטוחה להליכה, נאמר לי שבקרוב יפתח סניף שקרוב יותר לאיזור מגורי, שוב בקשתי הקפאה עד שהסניף יעובר אך נענתי בשלילה. אני מאוד נהנת מהשיעורים ומהצווות המקצועי, החוויה עם הסניף היתה נעימה עד היום, אני מבקשת מימך לתת לי אפשריות, מה יש בידי לעשות, למה כ"כ קשה לבוא לקראת?
מחכה לתשובה
עינב
כספי סוג הנזק :
החזר כספי/ מכירת מנוי/ הקפאה פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה