חוסר תיאום ושירות מזלזל |
נושא התלונה: |
עטיה תמי |
שם/כינוי: |
יום רביעי 10 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר ששמעתי כ"כ הרבה על סטודיו סי, החלטתי לעשות מנוי לרשת, ומצאתי מישהי ביד 2 שרצתה למכור את המנוי שלה. המודעה שהיא פרסמה הייתה למנוי של 9 חודשים ב-1400 ש"ח בסה"כ. לאחר שדיברתי איתה, רציתי כמובן לוודא שלא יהיו בעיות, ולכן התקשרתי למוקד של סטודיו סי ושאלתי מה הנהלים של מכירת/קניית מנוי. אמרו לי שם את הנהלים של העברת המנוי, אבל לא טרחו לציין שבמעמד הקנייה יש צורך להעביר את הוראת הקבע אליי, ושאין למוכרת זכות להחליט בכמה היא רוצה למכור את המנוי שלה. גם המוכרת התקשרה לסניף עצמו ובדקה מה התנאים למכירת המנוי, וגם לה לא אמרו כלום בנוגע לזה. במצב הזה הכל נראה בסדר, ולכן נסעתי מיבנה לנתניה רק במטרה לקנות את המנוי. רק כשהגעתי לסניף בנתניה, נזכרו לציין שהנהלים השתנו, ושאני חייבת לשלם את הסכום שנשאר למנויה לשלם. אם נניח לרגע לעובדה שזאת זכותה הבלעדית של המוכרת להחליט בכמה היא רוצה למכור את המנוי שלה, זה ממש מכעיס ששירות הלקוחות והסניף עצמו לא טורחים לציין את זה כשמתקשרים לשאול שאלות בנושא. בזבזתי זמן וכסף על נסיעות הלוך וחזור מנתניה, כדי לגלות שזה היה לחינם. חבל גם שהשירות בסניף נתניה היה צריך להיות כ"כ מזלזל. במקום לנסות לעזור ולשפר מעט את חווית השירות הלא נעימה גם כך, כל מה שאחראית המשמרת עשתה זה להעביר את האחריות למוקד, ולהיות אטומה לכל דבר שהיה לי לומר. אז חבל, כי עד עכשיו מאוד רציתי לעשות מנוי לסטודיו סי, ולא יכולתי לעמוד במחיר שלו, בתור סטודנטית שלא עובדת, ועכשיו, גם אם אהיה יכולה לעמוד במחיר היקר, לא ארצה להתקרב למקום בו מקבלים שירות כ"כ גרוע, שעושה הכל רק למען הכסף ולא למען הלקוחות הקיימים והעתידיים שלו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|