פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תיאום ושירות מזלזל נושא התלונה:
עטיה תמי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר ששמעתי כ"כ הרבה על סטודיו סי, החלטתי לעשות מנוי לרשת, ומצאתי מישהי ביד 2 שרצתה למכור את המנוי שלה. המודעה שהיא פרסמה הייתה למנוי של 9 חודשים ב-1400 ש"ח בסה"כ. לאחר שדיברתי איתה, רציתי כמובן לוודא שלא יהיו בעיות, ולכן התקשרתי למוקד של סטודיו סי ושאלתי מה הנהלים של מכירת/קניית מנוי. אמרו לי שם את הנהלים של העברת המנוי, אבל לא טרחו לציין שבמעמד הקנייה יש צורך להעביר את הוראת הקבע אליי, ושאין למוכרת זכות להחליט בכמה היא רוצה למכור את המנוי שלה. גם המוכרת התקשרה לסניף עצמו ובדקה מה התנאים למכירת המנוי, וגם לה לא אמרו כלום בנוגע לזה. במצב הזה הכל נראה בסדר, ולכן נסעתי מיבנה לנתניה רק במטרה לקנות את המנוי. רק כשהגעתי לסניף בנתניה, נזכרו לציין שהנהלים השתנו, ושאני חייבת לשלם את הסכום שנשאר למנויה לשלם. אם נניח לרגע לעובדה שזאת זכותה הבלעדית של המוכרת להחליט בכמה היא רוצה למכור את המנוי שלה, זה ממש מכעיס ששירות הלקוחות והסניף עצמו לא טורחים לציין את זה כשמתקשרים לשאול שאלות בנושא. בזבזתי זמן וכסף על נסיעות הלוך וחזור מנתניה, כדי לגלות שזה היה לחינם. חבל גם שהשירות בסניף נתניה היה צריך להיות כ"כ מזלזל. במקום לנסות לעזור ולשפר מעט את חווית השירות הלא נעימה גם כך, כל מה שאחראית המשמרת עשתה זה להעביר את האחריות למוקד, ולהיות אטומה לכל דבר שהיה לי לומר. אז חבל, כי עד עכשיו מאוד רציתי לעשות מנוי לסטודיו סי, ולא יכולתי לעמוד במחיר שלו, בתור סטודנטית שלא עובדת, ועכשיו, גם אם אהיה יכולה לעמוד במחיר היקר, לא ארצה להתקרב למקום בו מקבלים שירות כ"כ גרוע, שעושה הכל רק למען הכסף ולא למען הלקוחות הקיימים והעתידיים שלו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
צר לי כי ג' עטיה חשה עוגמת נפש,
אנו לוקחים זאת לתשומת ליבנו ונדאג לכך שמקרה זה לא ישנה.
חשוב לי לציין כי נהלי העברת בעלות אכן השתנו וזאת לאור פניות רבות של לקוחות שביקשו למכור את מנויין ולהפסיק לשלם בעבורו.
כמו כן הלקוחות יכולות למכור יתרת מנוי קצרה במחיר מבצע שהן קיבלו עבור מנוי ארוך.
בנוסף, במידה ולקוחה מעוניינת להגיע להסדר כספי אחר עם קונה פוטנציאלית יש באפשרותה לעשות זאת ע"י התקזזות כספית בניהן בלי קשר לרשת.

בברכה,
גיתית מצה
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה