פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גמישות בביטול מנוי או לחלפין הקפאה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חוסר גמישות משווע!!! למרות החתימות על כל החוזים והנהלים למינהם, הייתי מצפה למעט גמישות על מנת לשמר לקוחות ולגרום להם להיות נאמנים לאורך זמן. כל מה שביקשתי הוא הקפאת מנוי לטווח קצר בשל חזרתי לעבודה תובענית לאחר חופשת לידה ונתקלתי בתשובה חד משמעית: "אם את לא בהריון או חולה, לא מקפיאים". ולבקשתי למכור את המנוי נענתי ב:"תחפשי את מישהי"- עד כה הכל טוב ויפה אך ההמשך: " ואנחנו נגבה ממך 100 ש"ח נוספים כדי להעביר את המנוי על שמה- גביית כספים עבור העבודה הרבה שאתם לא עושים למעני. מבחינה חוקית הכל בסדר אבל בחינה אנושית אין פה!! אני אשתדל למכור או לחלופין להגיע כיצא, אם יצא. אך בוודאי שבכל פורום שאהיה נוכחת אוודא להעביר את המסר ולמנוע מנשים רבות לחזור על טעותי.
עלבון סוג הנזק :
מכירת מנוי/הקפאה פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
רשת סטודיו C עושה את כל המאמצים לתת שירות ברמה גבוהה ללקוחותיה גם במקרים בהם לקוחה מעוניינת לסיים את המנוי, זאת תוך שמירה על נהלי החברה.

יש לציין כי האפשרות למכירת מנוי הינה פריווליגיה ודרך לסיים את המנוי טרם הזמן לו הלקוחה התחייבה וזה כרוך בדמי טיפול בשל ביטול המבצע דרכו רכשה את המנוי ותפעול הפעולה.

אני מקווה כי הלקוחה מיטל תמצא את הזמן להגיע ולהתעמל ובמידה ולא תמכור את מנויה לשביעות רצונה.

בברכה,

גיתית מצה

תגובה:
אני מקווה כי הלקוחה מיטל תמצא את הזמן להגיע ולהתעמל ובמידה ולא תמכור את מנויה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה