חוסר הוגנות ללקוחות חוזרים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 21 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי טל ואני הייתי מנויה לסטודיו סי כשנה.
מתוך המנוי השנתי, ניצלתי כ7 חודשים (או מעט פחות) מהקורסים המוצעות בסניף. בזמן שכן הייתי מתעמלת בסניף רמת גן, מאוד נהניתי מהשירות, סוגי הכושר השונים ומהמדריכות המקסימות. רק שלצערי, קרו כמה מקרים מצערים שמנעו ממני להגיע בשאר הזמן שאליו הייתי מנויה ובכל זאת שילמתי מחיר מלא.
היום טלפנתי למוקד של סטודיו סי וביקשתי לדעת כמה אני צריכה לשלם עבור חידוש המנוי (עברו כ-3 חודשים מאז נגמר לי המנוי), הם ענו לי שאני אשלם סכום של 255ש"ח (לא כולל דמי רישום) לחודש במנוי לשנה. והוסיפו- שאם הייתי מחדשת תוך חודש מרגע שנגמר לי המנוי, הייתי מקבלת הנחה מהותית מאוד בתשלום החודשי דרך הסניף.
כמובן שהתקשרתי לסניף רמת גן ושאלתי כמה הייתי משלמת אילו הייתי מחדשת תוך חודש את המנוי? ...אחרי 10 דקות שניסו להעביר נושא, ולענות לי על שאלות שלא נשאלו.. ,התעקשתי לשאול שוב ושוב כמה הייתי צריכה לשלם?!?, התשובה הייתה 266ש"ח לחודש במנוי לשנה
- זה מחיר יותר גבוה ממה שהציע לי המוקד (255ש"ח), עבור מנוי רגיל ,כאילו "למצטרפת חדשה".
חזרתי לסניף כיוון שמאוד נהניתי להתעמל שם והצוות נהדר. ואפילו לא ביקשתי לרגע החזר כספי על כל התקופה שבכלל לא יכולתי להתעמל, או הקפאת המנוי. בסך הכל ביקשתי את ההנחה שמגיעה לי כלקוחה חוזרת ופשוט עשו ממני צחוק.
אני מרגישה מאוד נעלבת וחוסר הוגנות.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
אני חושבת שדווקא ממקום של מישהי שמאוד מרוצה מהשירות של סטודיו סי ומ"החוגים" שהם מעבירים, כן מגיעה לי ההנחה (שאגב ביררתי והיא אכן משמעותית). |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|