פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
גולרקנסקי אילנה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך1.1.12 רכשתי מנוי ל-15 חודשים בסטודיו סי, בעסקה טלפונית. המוקדנית טרחה להוסיף שאם לא ארצה את המנוי אוכל לבטלו אחרי 2-3 שיעורים.
בתאריך 15.1.12, פניתי למזכירה בסניף שלי ולבקשתי הופניתי להתקשר למוקד.
ב-18.1.12 , התקשרתי למוקד שהפנה אותי לשירות לקוחות וכך תולתלתי מאחד לשני עד היום.
כל תשובה שקיבלתי הייתה שלא ניתן לבטל את המנוי כי עברו 14 יום מרכישתו ובגלל שעשיתח 3 שיעורים ולא 2.
מה עושים?

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה מנהלת שירות שם ותפקיד:
בתאריך 01/01/12 גב'גולרקנסקי רכשה מנוי ברשת סטודיו C למשך 15 חודשים.
בהתאם לחוק בוצע גילוי נאות והוסבר כי באפשרותה לבטל עד 14 יום מיום ביצוע העסקה או עד לאחר שיעור 2 בקורס הבסיסי לפי המאוחר מבינהם.
לאחר מכן לא ניתן לבטל את המנוי.
גב' גולרקנסקי ציינה בשיחה כי היא חושבת שאין לה צורך בקורס בסיסי ולבקשתה הוסבר לה כי במידה ואכן תתחיל את הקורס ולאחר 2,3 שיעורים תרגיש כי היא מעוניינת לעבור לשיעורי המשך זה יתאפשר לה.

במידה וגב' גולרקנסקי מעוניינת לסיים את המנוי טרם הזמן לו התחייבה באפשרותה לבחור באחת מן האפשרויות הבאות:
1. המרת יתרת המנוי למפגשי דיאטה אישיים.
2. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה.
3. מכירת יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבל זיכוי כספי יחסי.
4. קיצור המנוי למנוי באורך 9 חודשים וקבלת החזר כספי יחסי.

לכל אחת מפעולות אלו ישנם נהלים אותם ניתן לקבל בפירוט מצוות הסניף.

בברכה,
גיתית מצה
תגובה:
במידה וגב' גולרקנסקי מעוניינת לסיים את המנוי טרם הזמן לו התחייבה באפשרותה לבחור באחת מן האפשרויות הבאות:
1. המרת יתרת המנוי למפגשי דיאטה אישיים.
2. העברת יתרת המנוי לקרובת משפחה מדרגה ראשונה.
3. מכירת יתרת המנוי ללקוחה חדשה וקבל זיכוי כספי יחסי.
4. קיצור המנוי למנוי באורך 9 חודשים וקבלת החזר כספי יחסי.

לכל אחת מפעולות אלו ישנם נהלים אותם ניתן לקבל בפירוט מצוות הסניף.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה