פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן - הרוא"ה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ 5 חודשים חידשתי מנוי בסטודיו סי ל 18 חודשים. כעבור 14 יום פניתי אליהם לביטול העסקה. לאחר שיחות ושכנועים רבים נכנעתי והסכמתי שלא לבטל את המנוי, הכולל נקודת יציאה בתום 9 חודשים.
לאחר כ4 חודשים וכעבור יותר מחודש שלא הצלחתי להגיע לשיעורים מסיבות אישיות, החלטתי לבטל את המנוי.
אז גיליתי שזה לא כל כך פשוט.
בפנייה לסניף נעניתי שלא ניתן לבטל אבל עומדות בפני האפשרויות הבאות :
- אפשר לקצר את המנוי ל-9 חודשים ( במקרה שלי לשלם על עוד 5 חודשים בלי להגיע)
- להמיר את יתרת המנוי במפגשי דיאטה ( במקרה שלי מדובר ב-31 מפגשים, כמות אסטרונומית שאין לי צורך בה) .
או - למכור את המנוי עם רשימת תנאים כאורך הגלות, אשר מגבילים את המכירה באופן מגוחך.
ניסיתי למכור את המנוי ללא הצלחה, היות והתנאים לא כל כך אטרקטיביים (המנוייה הקונה צריכה לשלם 200₪ דמי הרשמה, למשל)
ופניתי שוב לסניף.
ביקשתי לקצר את המנוי ל-6 חודשים ולהמיר את היתרה שנשארה לי למפגשי דיאטה. נעניתי כי ״לא ניתן לבצע פעולה כפולה״ וכששאלתי למה, נעניתי שזה הנוהל.
ביקשתי שיבדקו שוב את האופציה ולדבר עם המנהלת.
כעבור שבועיים קיבלתי תשובה שלילית.
ביקשתי שוב לדבר עם המנהלת או עם מנהלת האיזור, או לפחות לקבל את פרטיה ונעניתי בשלילה.
כמו כן ביקשתי לקבל את סיכום השיחה במייל ונעניתי בשלילה.
נאמר לי כי עלי לפנות כתב לשירות לקוחות, אחרי שגררו אותי בטלפונים כמעט חודש!!
ביקשתי שהמנהלת תחזור אלי ואני עדיין ממתינה....
מקריאת התלונות באתר וברשת כולה ברור כי אני לא היחידה שנפלה קורבן לנוהליה השרירותיים של הרשת, אשר מתכחשת לעובדה כי היא גובה מאות ואלפי שקלים מלקוחות אשר לא משתמשות בשירותיה, ומנסות להתנתק ממנה.
לדעתי דרישתי לקצר את המנוי ל6 ח׳ ולהמיר את היתרה בדיאטה היא לגיטימית וסבירה בעליל ולא ברור לי למה אין אפשרות לעשות זאת. בלית ברירה אני מבקשת לבטל את המנוי לאלתר.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר והפסקת התשלום פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות שם ותפקיד:
שלום רב,
בתאריך 18/09/11 גב' לפיד חידשה את מנויה ברשת סטודיו C למשך 18 חודשים.
יש לציין כי בוצע גילוי נאות מפורט בע"פ ובכתב.
גב' לפיד אכן התלבטה לגבי המשך המנוי והוצע לה לפנים משורת הדין נקודת יציאה לאחר 9 חודשים וכאמור שוב הוסבר שלאחר מכן לא ניתן לבטל.
יש לציין כי מכירת מנוי הינה אפשרות לגיטימית ופשוטה לקבלת החזר כספי מלא עבור יתרת המנוי למעט דמי טיפול.
הלקוחה הרוכשת שהינה לקוחה חדשה משלמת דמ"ר כמו כל לקוחה חדשה שרוכשת מנוי ברשת סטודיו C.
יש לציין כי צוות הסניף יצר עמה קשר פעמים רבות בניסיון למצוא פתרון לבקשתה התואם לנהלי הרשת.

עם זאת, הנהלת הרשת במקרה הזה מגלה גמישות ומנהלת הסניף בקשר עם גב' אור למציאת פשרה אשר מקובלת על שני הצדדים.

בברכה,
גיתית מצה
מנהלת שירות לקוחות והדרכה
סטודיו C
תגובה:
עם זאת, הנהלת הרשת במקרה הזה מגלה גמישות ומנהלת הסניף בקשר עם גב' אור למציאת פשרה אשר מקובלת על שני הצדדים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה