פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לביטול המנוי שלי בסטודיו סי - לאחר פחות מחודש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הארבעה, תל-אביב כתובת:
הארבעה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פניתי לסטודיו סי לבקשת ביטול המנוי שנעשה לפני כחודש.
בתגובה נאמר לי כי לא ניתן, והדבר היחיד אותו אוכל לעשות הוא למכור את המנוי ללקוחה אחרת?!?!
שלחתי פקס מסודר לסטודיו ולהנהלה הראשית של הרשת, עם פירוט החוק שמחייב ביטול תוך 3 ימים מיום בקשת ביטול המנוי.
בסטודיו נאמר לי שהם לא חדר כושר ושהחוק לא חל עליהם וכו'.
בקיצור - אין עם מי לדבר...
שלחתי העתק מהפקס לרשות להגנת הצרכן.
מה עוד ניתן לעשות על-מנת לבטל את המנוי?
חשוב לי לציין כי נרשמתי לסטודיו לפני כחודש. מדובר בחודש בו עוברים הכנה לקורס בסטודיו ולא שעורים רגילים (ההכנה לוקחת 8 שעורים - ואני הייתי ב- 3-4 בלבד).
בנוסף, מלבד מחיר המנוי, נגבה ממני סך 200 ש"ח דמי הרשמה?!?!
כספי סוג הנזק :
נא עזרתכם בביטול המנוי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה