סרוב לביטול המנוי שלי בסטודיו סי - לאחר פחות מחודש |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הארבעה, תל-אביב |
כתובת: |
הארבעה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פניתי לסטודיו סי לבקשת ביטול המנוי שנעשה לפני כחודש.
בתגובה נאמר לי כי לא ניתן, והדבר היחיד אותו אוכל לעשות הוא למכור את המנוי ללקוחה אחרת?!?!
שלחתי פקס מסודר לסטודיו ולהנהלה הראשית של הרשת, עם פירוט החוק שמחייב ביטול תוך 3 ימים מיום בקשת ביטול המנוי.
בסטודיו נאמר לי שהם לא חדר כושר ושהחוק לא חל עליהם וכו'.
בקיצור - אין עם מי לדבר...
שלחתי העתק מהפקס לרשות להגנת הצרכן.
מה עוד ניתן לעשות על-מנת לבטל את המנוי?
חשוב לי לציין כי נרשמתי לסטודיו לפני כחודש. מדובר בחודש בו עוברים הכנה לקורס בסטודיו ולא שעורים רגילים (ההכנה לוקחת 8 שעורים - ואני הייתי ב- 3-4 בלבד).
בנוסף, מלבד מחיר המנוי, נגבה ממני סך 200 ש"ח דמי הרשמה?!?!
|
כספי |
סוג הנזק : |
נא עזרתכם בביטול המנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|