פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטורים , הטעייה , והערמת קשיים במכירת מנוי נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ר"ח הרואה , רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
התעמלתי בסטודיו סימשנת 2009 ונהניתי מאד. בינואר 2012 הסתיים המנוי והיה עלי לרכוש מנוי חדש. רכשתי מנוי של 18 חודשים. בעת החתימה שאלתי ווידאתי (מספר פעמים!!) כי אם ארצה לקצר את המנוי יש לי נקודת יציאה אחרי שנה וכל שיהיה עלי לשלם הינו ההפרש במחירי המנויים X מספר החודשים שנותרו. וידאתי שוב ושוב כי אכן אין כל סנקציה נוספת בקיצור המנוי. נאמר כי במכירת מנוי ישנו תשלום של 99 שח. אף מילה לא נאמרה על כך שלא ניתן לבצע שתי "פעולות" במנוי – למשל קיצור ומכירה.
מדגישה שוב, כי שאלתי ובררתי ולאחר שנאמר לי כי אין כל סנקציה נוספת, חתמתי.
בחודש אפריל 2012, החלטתי למכור את המנוי מסיבות אישיות. הודעתי זאת לסניף וקיבלתי הוראות כיצד מתבצעת המכירה, החלפת החיובים ביני לבין הקונה, תשלום יציאה וכו'.
מתברר, שמכירת המנוי מסובכת מאד!! לא יאומן איך סטודיו סי מערים קשיים לביצוע עסקת מכירת המנוי!!!
ניסיתי למכור את המנוי ל15 חודשים ללא הצלחה. דיברתי שוב עם הסטודיו. הסברתי כי במעמד חידוש המנוי נאמר לי כי ניתן לקצר ולשלם את ההפרש וכי אם מוכרים את המנוי יש קנס. לאחר שהבהרתי זאת חזרו אליי טלפונית מסטודיו ועדכנו אותי כי אוכל למכור מנוי לטווח קצר אך המחיר יגלם בתוכו קנס. על המנוי הארוך אני משלמת 235 ואם ארצה למכור את המנוי הקצר המחיר יהיה 265.
פרסמתי שוב את המודעה עם אופציה למנוי קצר וארוך. מצאתי קונה פוטנציאלית אך הסניף פסל אותה מכיוון שהתעמלה בשנת 2009. ידוע לי כי ישנם מקרים בהם הסטודיו מתגמש ומסכים למכור מנויים גם לבנות שהתעמלו, אך במקרה שלי הם פסלו את הקונה והכשילו את העסקה וגרמו לי לטרטור ולהפסד כסף.
בחודש מאי הייתי בסניף ואחת הפקידות רשמה לי על פתק קטן את שני התעריפים למכירה ואת סיום כל המנוי.
חלפו מספר שבועות מבלי שמצאתי קונה. אתמול מצאתי קונה פוטנציאלית מתאימה שרוצה לקנות את המנוי קצר הטווח. התקשרתי לסניף ואמרו לי כי לא ניתן גם לקצר את המנוי וגם למכור!!!! נושא זה נסגר בינינו כבר פעמיים בעבר!!!!
אין גבול לטרטורים ולדיס-אינפורמציה שאתם מעבירים אותי.
סיכומים שסוכמו אינם מתועדים במחשב ואין טיפת כבוד ושום ערך לסיכומים שסיכמנו.
אני משלמת סכומים לא מבוטלים לחינם על מנוי שאינו מנוצל ונראה שאתם ממש מתאמצים כדי להכשיל מכירות שאני מנסה לבצע.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכירת המוני הקצר מיידית לקונה . פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
הנושא בטיפולה של מנהלת הסניף.
תגובה:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
הנושא בטיפולה של מנהלת הסניף.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה