פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכשלה במכירת מנוי - המנהלת תחזור אלי רק תוך 4 ימי עבודה .b נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרואה כתובת:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי מנוי שברצוני למכור ,
המנוי בנוי בצורה הבאה : 235 ל-18 חודש או 265 ל-12 חודש .

אחרי מאמצים רבים , מצאתי קונה לתקופה הקצרה ,
כמו כן , קונה קודמת שהבאתי, סטודיו סי ברוב חוצפתם פסלו אותה כי היא התאמנה לפני שנתיים !!!
ברצוני למכור את המנוי לקופה הקצרה , סטודיו סי לא מאפשרים לי לעשות זאת משום שלפי התקנון , אפשר לעשות רק שינוי אחד במנוי כלומר למכור את המנוי הארוך כי מכירת המנוי הקצר שקול לשני שינויים !!!
יש לציין , שכבר אישרו לי למכור את המנוי הקצר , אך עכשיו הם טוענים שאני יכולה למכור רק את המנוי הארוך !!

לאחר בקשתי לשוחח עם המנהלת ( מיה ) , נאמר לי שהיא תחזור אלי לאחר 4 ימי עבודה !!!!
יש לי קונה שמחכה , נראה שסטודיו סי עושים ככל שביכולותם להכשיל את המכירה באמטלות ובבירוקרטיה ! הפקידות בסניף לא יכולות לעשות כלום ללא המנהלת , רק שהמנהלת חוזרת אחרי 4 ימי עבודה .
אני מרגישה אכזבה מסטודיו סי , כמקום שמחזק את הנשיות , מנצל את כוחו בלמרמר את לקוחותיו .
עוגמת נפש סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
הנושא בטיפולה של מנהלת הסניף.
תגובה:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
הנושא בטיפולה של מנהלת הסניף.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה