הכשלה במכירת מנוי - המנהלת תחזור אלי רק תוך 4 ימי עבודה .b |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרואה |
כתובת: |
רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מנוי שברצוני למכור ,
המנוי בנוי בצורה הבאה : 235 ל-18 חודש או 265 ל-12 חודש .
אחרי מאמצים רבים , מצאתי קונה לתקופה הקצרה ,
כמו כן , קונה קודמת שהבאתי, סטודיו סי ברוב חוצפתם פסלו אותה כי היא התאמנה לפני שנתיים !!!
ברצוני למכור את המנוי לקופה הקצרה , סטודיו סי לא מאפשרים לי לעשות זאת משום שלפי התקנון , אפשר לעשות רק שינוי אחד במנוי כלומר למכור את המנוי הארוך כי מכירת המנוי הקצר שקול לשני שינויים !!!
יש לציין , שכבר אישרו לי למכור את המנוי הקצר , אך עכשיו הם טוענים שאני יכולה למכור רק את המנוי הארוך !!
לאחר בקשתי לשוחח עם המנהלת ( מיה ) , נאמר לי שהיא תחזור אלי לאחר 4 ימי עבודה !!!!
יש לי קונה שמחכה , נראה שסטודיו סי עושים ככל שביכולותם להכשיל את המכירה באמטלות ובבירוקרטיה ! הפקידות בסניף לא יכולות לעשות כלום ללא המנהלת , רק שהמנהלת חוזרת אחרי 4 ימי עבודה .
אני מרגישה אכזבה מסטודיו סי , כמקום שמחזק את הנשיות , מנצל את כוחו בלמרמר את לקוחותיו .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|