פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
צמרות כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביולי 2012 רכשתי טלפונית מנוי לשנה לסטודיו סי . העסקה נעשתה מול מרכז שירות הלקוחות , המוקדן לא הציע לי מנוי ממושך יותר, לכן , כשהגעתי לסניף והוצע לי מנוי ל15 חודשים במחיר מופחת , הסכמתי לעסקה. לא נאמר לי בסניף שישנה נקודת יציאה מהעסקה לאחר 9 חודשים .
היות ולא ידעתי פרט מהותי זה, לא ידעתי לבקש או לתכנן את זמן היציאה שלי מהחוזה.
בחודש ינואר נכנסתי להריון , לצערי , לאורך החודש הראשון הגעתי למיון כמה פעמים עקב דימומים והתבקשתי ע"י הרופא שלא להתעמל. לפיכך, פניתי אל המכון בבקשה להקפיא את המנוי, וכן , שאלתי מהן האפשרויות העומדות בפני. למרות שבשלב זה הייתי לפני נקודת היציאה , לא הוצעה לי האפשרות להפסיק את המנוי אלא נאמר לי שניתן להקפיאו עד לאחר ההריון זאת, תוך המשך גביית התשלומים לאורך החודשים בהן לא אתעמל .
לאחר ביקור חוזר אצל הרופא בחודש יוני והבנה שלא אוכל לחזור ולהתעמל בזמן ההריון ,בדקתי באינטרנט מהן האפשרויות העומדות בפני. להפתעתי , גיליתי את נושא נקודת היציאה.
בשיחה שערכתי עם שירות הלקוחות נאמר לי כי אין באפשרותי לבטל את המנוי והדרך היחידה לעשות כן היא להביא אישור מרופא שמורה לי שלא להתעמל במשך 12 החודשים הקרובים.
האפשרויות הנוספות הפתוחות בפני הן -
א. להמיר את המנוי בפגישות אצל דיאטנית.
ב. להעביר את המנוי לבן משפחה מדרגת קרבה ראשונה.
ג. להמשיך את הקפאת המנוי עד תום ההריון ולשוב לפעילות בסופו.
נסיונותיי להסביר את המצב העלו חרס, ונאמר לי על ידי הנציגה כי מלבד האמור לעיל אין אפשרויות לשינויים במנוי. כמו כן , לשאלה " מדוע לא הוצע לי להפסיק את המנוי בנקודת היציאה כאשר הוא הוקפא קודם לכן ? " נעניתי בתשובה שהאפשרות אינה מוצעת באופן יזום ע"י הנציגים ללקוחות .
בתאריך 2.7.12 התקשרה אלי מאיה- מנהלת הסניף בצמרות על מנת לומר לי כי לפנים משורת הדין הוחלט לאפשר לי להעביר את יתרת המנוי שלי לכל לקוחה שאבחר בלבד שלא התאמנה בעבר בסטודיו סי. הודעתי לה כי תשובתה אינה מקובלת עלי וכי אני מתכוונת להמשיך ולפעול בנושא זה.
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי מנקודת ההקפאה והחזר כספי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת שירות שם ותפקיד:
אנו מודים על פנייתה של הלקוחה דרך האתר.
תגובה:
הנושא בטיפולה של מחלקת שירות לקוחות.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה