פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיצור מנוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 9 חודשים עשיתי מנוי ל 15 חודשים לסטודיו סי
אך מסיבות אישיות לא הצלחתי לעמוד באופרציה של לצאת מהבית עם שני זאטוטים ולצערי ביקשתי לקצר את המנוי כי יצא שאני משלמת לריק!!
נאמר לי במפורש כי רק לאחר 9 חודשים ניתן לבטל ואז אני מקבלת את ההפרשים אליי.
חיכיתי בסבלנות אממה כשהגיע הרגע אז נזכרו להגיד לי שפספסתי את מועד הביטול כי התקשרתי ב 22/11 ולא ב 4/10 ע"מ לבטל את המנוי!!
זה נשמע לי לא הגיוני הרי גם ככה אני לא מגיעה בקושי וניתן לבדוק זאת אז מה ההגיון של לתת תאריך יעד מדוייק לביטול המנוי.
זה ממש מקשה ומרגיש רע מאוד התייחסות קרה ובלתי מתחשבת
אינני יודעת מה לעשות מלבד לספר לכולם אודות החברה וברעתה!!
כספי סוג הנזק :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
גיתית מצה, מנהלת מחלקת שירות לקוחות שם ותפקיד:
אני מודה על הפנייה באמצעות האתר, פנייתה תטופל ע"י מחלקת שירות לקוחות תגובה:
אני מודה על הפנייה באמצעות האתר, פנייתה תטופל ע"י מחלקת שירות לקוחות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה