פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חודשים נרשמתי לסטודיו C , התחלתי את הקורס שבעבורו שילמתי 199 ש"ח , לאחר השיעור השני בקרוס התקשרו אלי ואמרו לי שעלי להסדיר את התשלום בעבור המנוי ושאם לא אעשה כן לא אוכל להכנס לקורס מהשיעור השלישי. כאשר הגעתי לסניף אמרה לי הנציגה בקבלה שאין אפשרות לעשות כרגע את המנוי ל9 חודשים ( כפי שהובטח לי ע"י נציגת המכירות הטלפוניות שבוע קודם לכן) וזאת מכיוון שיש להם בעיה במערכת לעשות מנוי ל9 חודשים כרגע ואין שירות לקוחות באותה השעה וכי אעשה את המנוי ל15 חודשים ולאחר מכן אוכל לקצר ל-9 בכל מקרה. סיימתי את הקורס אולם כבר במהלכו נאלצתי להעדר מכמה שיעורים עקב נסיבות שנוצרו בחיי ואין זה המקום לפרטן. בשלב נסיבות אלה נבצר ממני להגיע לשיעורים גם במהלך החודש וחצי החאורנים. בשל כך פניתי אליהם וביקשתי לבטל, מיותר לציין כי נתקלתי בסירוב נוקשה מתובל באטימות וחוצפה! התשלומים ממשיכים להגיע לכיסם בכל חודש אולם אינני מקבלת כל שירות. מעבר לכך, כולנו בני אדם וקורה כי נסיבות חיינו משתנות ולעיתים קשה לנו לעמוד בהתחייבות שברגע מסוים היתה נכונה וכעת דברים השתנו. כפי שהבהרתי לנציגות הסטודיו לסוגיהן- לא איכפת לי גם לספוג קנס או כל מה שצריך, אני רק מבקשת לבטל את העסקה !
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה