פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש האחרון אני מנסה בכל דרך האפשרית לבטל מנוי של סטודיו C אך ללא הצלחה.
סטדיו C מעבירים אותי כל כך הרבה קשיים וכרגע לא נראה לי שיש דרך בכלל אי פעם לבטל את המנוי אלא לחכות שנה+ עד לסיום המנוי.
אני לקוחה חוזרת, לפני כמה חודשים החלטתי לחזור להתאמן וכנראה שעשיתי טעות חיי.
כבר בשיחה הראשונה שהתקשרתי ואמרתי להם שאני קונה מנוי ממי שהיא שמוכרת באתר "יד 2" אך אמרו לי שאין אפשרות בגלל שרק לקוח חדש שאף פעם לא היה מנוי יכול לקנות מנוי ממנוי קיים. כבר אז זה היה אמור להקליד נורה אדומה!!!!!
כמובן שברגע שהתעניינתי הם היו הכי נחמדים בעולם, כל פעם שהבטיחו לחזור חזרו אליי על הדקה. אבל כמובן מרגע שקיבלו את הכ"א אשראי שלי אין עם מי לדבר.
זה התחיל מזה שנציגה שסגרה איתי את העסקה הבטיחה לי שמנוי יתחיל רק ברגע שאני אגיע לשיעור הראשון. כמובן ששאלת אותה מספר פעמים האם זה נכון??? כמובן שתשובה הייתה חיובית. אני העדפתי להתחיל מנוי רק בעוד כ- 3 שבועות בגלל האילוצים בעבודה אבל אחרי הבטחה כזאת האמנתי ונתתי לה כ"א. טעות!!!!!!! כמובן שהמנוי התחיל מהרגע שהיא העבירה את הכ"א שלי!!!!
הייתי לצריכה לנהל שיחות ארוכות עם נציגים להסביר שהיא הבטיחה לי משהוא אחר, שעבדו עליי. אחרי ש"הוציאו לי את המיץ" במשך מספר שיחות שקראו לי "שקרנית" או "לא מבינה" וכו' בסופו של דבר האמינו לי ואפילו נתנו לי שתי אפשרויות לבחירה: או להתחיל את המנוי מהרגע שאני אגיע לשיעור הראשון או לבטל מנוי. טעות נוספת שעשיתי שנתתי להם הזדמנות נוספת והסכמתי לאפשרות ראשונה – להתחיל מנוי מהיום שאגיע לשיעור הראשון.
הגעתי מספר פעמים לשיעורים של בוקר לפני העבודה אבל הכיתה עמוסה, לא כייף להתאמן. לא יכולתי לעבור לשעות אחרות כי זה נוח לי מבחינת העבודה.
בזמן הזה קרו מספר דברים אישיים (אין צורך לפרט) אך מאז אני לא יכולה להתאמן.
בזמן הזה שלא הגעתי לשיעורים לא יצרו איתי קשר אפילו לא פעם 1 מסטודיו לבדוק שהכול בסדר. מה הסיבה שאני לא מגיע...
השאלה החשוב: למה באמת להתקשר? את הכסף הם מקבל כל חודש כמו שעון, אני לא תופסת להם מקום בשיעור. אז באמת למה להתקשר? מיותר לחלוטין.
בזמן הזה שלא יכולתי להתאמן לא התקשרתי לבקש הקפאה כי הייתי עסוקה בדרים קצת יותר חשובים.
חברה שלי בינתיים עזרה לי ופרסמה ב"יד 2" מנוי שלי למכירה, אך אני לא מצליחה למכור אותו שוב מאותה סיבה שרק לקוחה חדשה שאף פעם לא התאמנה יכולה. לדוגמא פנתה אליי בחורה שרוצה לקנות ממני מנוי. אבל כנראה שעולם לא כל ורוד. מתברר שיש חוק בסטודיו C שכל עובדת יכולה לתת פעם בשנה (או פעמיים) קורס הכרות של מספר מפגשים במתנה לחברה. אותה בחורה קיבלה קורס מתנה ועכשיו היא נחשבת כלקוחה קיימת ולא יכול לקנות ממני את המנוי. אמרתי כבר שעולם לא ורוד??????
בינתיים קיבלתי אישור מרופא מומחה על כך שאני לא יכולה להתאמן ב-3 חודשים הקרובים כי התחלתי טיפולי פיזאוטרפיה וכדורים. בהמשך אקבל אישור להמשך התקופה.
מיותר לציין שאני כבר מספר ימים מנסה לדבר עם מנהלת הסניף אך היא כל הזמן עסוקה ואין לה דקה פנויה.
ביום ראשון בתאריך 28/04 פניתי לשרות לקוחות כי לא הצלחתי להשיג טלפונית את הסניף ברמת גן. הסברתי להם את כל המצב. הציגה במוקד הסבירה לי שקודם כל אני יכולה להקפיא מנוי חודש 1 אחרונה בגלל המצב הרפואי – בנתיים אבל בשביל זה אני חייבת לדבר עם הסניף עצמו.
התקשרתי שוב לסניף, נאמר לי על ידי נציגה שאין אפשרות להקפיא, שאני לא שלא התקשרתי. הסבירה לי שהיא מעבירה את זה לטיפול של מנהלת והיא תחזור אליי.
כמובן שעד היום לא קיבלתי שום שיחה ממנה. האם זה מפתיע אותי????? ממש לא!!!!!!!!!!
ביום חמישי, בתאריך 02/05 קיבלתי אישור רפואי על כך שאני לא יכולה להתאמן. אישור כרגע בנתיים ל-3 חודשים ובהמשך אקבל הארכה. העברתי להם את האישור פיזית וביקשתי לבטל את המנוי. כמובן שהפקידה שיושבת בסניף אמרה לי שהיא מקפיא לי את המנוי. כמובן שהסברתי לה שאני לא יכולה לחזור להתאמן אך אותה זה לא ממש מעניין. אמרה לי שרק אישור בתוקף לשנה מינימום ייתן לי אפשרות לבטל מנוי. לאחר שעברתי על החוזה לא רשום מינימום שנה.
כמובן שגם בנושא הזה מנהלת הסניף צריכה לחזור אליי. מקווה שזה יקרה לפני תום 9 חודשים, כי אז אני יכולה לבטל מנוי בלי שמיהוא יעצור אותי (לפחות ככה אני מקווה).
מיותר לציין שבנתיים הם גובים ממני תשלום כל חודש. כאשר הסברתי לה שאני לא מתאמנת כבר כמה חודשים וגם לא אחזור בגלל בעיה רפואית וביקשתי להקפיא גם את התשלומים אך כמובן שהתשובה הייתה שלילית.
מפתיע אותי????? ממש לא!!!!!!!!!
ביום שישי האחרון, בתאריך 03/05 קיבלתי שיחה מנציגה שעדכנה אותי שיש אישור להקפיא חודש אחורה. לשאלתי למה מנהלת עדיין לא חזרה אליי – לא קיבלתי תשובה ברורה, כמובן שנאמר לי שהיא עסוקה ושי לה הרבה עבודה והיא תחזור אליי בשבוע הקרוב.
אני שוב ממתינה בסבלנות.
מה אני יכולה כדי לבטל מנוי???????
האם יש דרך כל שהיא לצאת מהם????????? בתנאי שאני לא מרותקת למיטה ???????
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מנוי פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה