פרטי התלונה

תלונות סטודיו סי

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסטודיו סי מסרבים להפסיק מנוי לבקשתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אי יכולת לבטל מנוי!סירוב לבקשת החזר צ'קים .הערמת קשיים כדי שאמשיך לשלם מידי חודש למרות שביתי אינה מממשת את המנוי ובכר למעלה מחודשיים לא היתה בסטודיו סי.כל ההתנהלות מול שירות לקוחות נענית במנטרה שעלינו למצוא קונה למנוי/להעביר לבן משפחה אחר וכו...קיבלתי מכתב כי בשום שלב של ההתחייבות,לא ניתן להפסיק את המנוי עפ"י חוק! הייתכן???לציין שהמנוי הוא ל-14 חודשים ,הצ'קים ממשיכים לזרום.לא ייתכן בימינו שאי אפשר להפסיק התחייבות לחברה בפרט שלא מצליחים מסיבות אישיות לממש את המנוי.גם כשאמרתי שאפ]נה לבית משפט,הם טענו שהחוזים שלהם תקפים וכי גם בית משפט יפסוק לטובתם! האם יש מישהו שמוכן להרים את הכפפה ולעשות משהו בעניין סטודיו סי?עובדה היא שיש ריבוי תלונות באותו נושא והחברה ממשיכה כאילו כלום.אני דורשת לקבל את הצ'קים שמסרתי החל מחודש יוני ועד תומם בנוסף ברצוני לבטל מיידית את המנוי ולקבל פיצוי עבור חודשיים קודמים אפריל/מאי של עוגמת נפש וטרטורים טלפוניים ללא שום פתרון!!!!!!!!! לציין כי בשיחת טלפון אחרונה עם נציגה מהסטודיו בקריות בשם אתי ,נאמר לי שיש לקוחה המעוניינת במנוי אך חלפו שבועיים וכלום לא נעשה,אתי "הואילה" בטובה "לא לגבות ממני דמי טיפול "אך כן לחייב אותי ב-15 ₪ עבור כל צ'ק שלי שנמצא ברשותם[9 צ'קים].כאמור המנוי טרם נמכר,וכבר בתחילת יוני אשלם תשלום נוסף על לא כלום.פ0שוט בזיון !!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש בזבוז זמן וכסף יקר סוג הנזק :
החזרת צ'קים מחודש יוני ללא עמלות וללא דמי טיפול[דמי טיפול כבר הוצאו מהחוק] פתרון נדרש :

סטודיו סי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה