פרטי התלונה

תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריהוט פגום נושא התלונה:
פופר יצחק שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
בשנת 2008 רכשנו שתי כורסאות עור יוקרתיות מחברת נטוצי (דגם איטלסופה). לפני כחצי שנה נשברו שתי הכורסאות לאחר שימוש רגיל. מאז עומדות שתי הכורסאות, אשר קנינו במיטב כספנו, בביתנו כגרוטאות שאין להן הופכין, וזאת משום שלחברה המייבאת אותן מאיטליה (בעדיאל רהיטים) - אין חלפים. אמנם תמה תקופת האחריות, אבל אפילו בתשלום איננו מצליחים להגיע למצב בו הכורסאות (היקרות מאד!) - יתוקנו. כל הטלפונים שלנו מגיעים לאותה תוצאה - ממתינים לחלפים מאיטליה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי של הכורסאות. פתרון נדרש :

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה