פרטי התלונה

תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות למוצר תחת אחריות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותנו כורסאת טלויזיה של חברת נטוצי. היא נרכשה לפני 3 שנים.
השלד של המוצר באחריות. בקשנו הערכת מחיר, ואמרו שחייבים לשלוח טכנאי על חשבוננו . ולאחר מכן ביקשו שנשלם מראש על ההובלה לחברה למחלקה הטכנית גם כן על חשבוננו.
פנינו לשרות של נטוצי וביקשנו לתקן את השבר בידית של הספה. נאמר לנו מהמנהל של השרות שהמוצר באחריות, ומגיע לנו תיקון. עלינו לשלם עבור ההובלה בלבד.
לאחר כמה ימים התקשרו משרות הלקוחות, ואמרו שבבדיקה טכנית נמצא נזק לא סביר. ולכן לא מגיע לנו תיקון באחריות.
הנציגה בשם מרגלית טענה שאם היה נזק סביר אז לא היינו צריכים לשלם .
התבקשנו לשלם 1000 שקלים על תיקון הידית , וכן 300 עבור ההובלה.
כאשר שאלתי מהו נזק בלתי סביר? נאמר לי שמשהו נפל על הידית, או שישבנו על הידית. ולכן לא מגיע לנו תיקון באחריות.
הכורסא הוחזרה אלינו הביתה בגלל שסרבנו לשלם עבור תיקון בשלד שמגיע לנו , והחברה מתחמקת מהתיקון ומאשימה אותנו, כלקוח, בלי שנוכל לעדות דבר בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה