פרטי התלונה

תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון שסופק פגום עם קרע- נטוצי מסרבים לבצע החלפה למרות התחייבותם נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו בסניף נטוצי ירושלים לפני כחמישה חודשים סלון בשווי עשרות אלפי שקלים. הסלון הגיע לפני כחודש וחצי כשהוא פגום! קיים קרע בחלקה האחורי של הספה ובנוסף שמתיישבים וקמים נשמעים רעשים לא הגיוניים. בשעת ההספקה התחייבו החברה לטפל בבעיה ולכן הסכמנו לקבל את הסלון ולא לשלוח חזרה עם המוביל. כרגע הטיפול ה"ראוי" לדעתם הוא לבצע תיקון של קרע. מדוע שאנו נסכים לכך? הרי מי יתקן ספה שרכש בעשרות אלפי שקלים. מי יסכים לקבל מוצר פגום במחיר מלא?! שוחחתי עם נציגת השירות המאוד חצופה שלהם, שצחקקה לי בטלפון כשאמרה שזאת תשובתם ולא ניתן לעשות עוד דבר. דרשתי לקבל את הדברים בכתב. היא התחייבה לפקסס זאת לפני יומיים ומאז אני שומעת רק תירוצים על למה עדין לא נשלח המכתב. אני דרשתי התייחסות בכתב למקרה והם מתנערים מכך בעשרות תשובות שונות ומשונות. בנוסף לאחר בדיקה באינטרנט הבנתי שאני לא ה"קורבן" היחידי שלהם וזה ממש כבר דפוס פעולה- כנ"ל לגבי שירות הלקוחות והסירוב לשלוח תשובות בכתב ולא בעל פה. אודה לטיפולכם..
כספי סוג הנזק :

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה