פרטי התלונה

תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות גרוע ביותר!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
חיפה מרכז הקונגרסים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו ספה פינתית מעור לפני 3 שנים. לפני כשבועיים נשברה רגל + שילדה. התקשרנו למחרת לחנות ממנה רכשנו את הספה והם העבירו את הפניה לשירות לקוחות. ביום ראשון ה- 4/12 התקשרו אלי משירות לקוחות, ולאחר תיאור התקלה, נאמר לי כי עלי לשלם 350 ש"ח עבור הובלה לתיקון המוצר וכי יצרו אתי קשר לתיאום ההובלה. מאז ועד היום איש לא יצר קשר!! היום ניסיתי להתקשר 3 פעמים לשירות הלקוחות ולאחר המתנה של כ- 5 דקות בכל פעם, השירות מגיע למענה קולי. הספה מונחת כבר שבועיים ומחכה לשירות. זהו אינו השירות המצופה מחברת יוקרה!!! גם שירות הלקוחות באינטרנט אינו זמין!!
כספי סוג הנזק :
להגיע בדחיפות לקחת את הספה לתיקון + פיצוי!!! פתרון נדרש :

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה