פרטי התלונה

תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כורסת טלביזיה נטוצי שבורה בתקופת האחריות, 3 חודשים ששרות לקוחות לא מתקןd נושא התלונה:
כהן אורי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית ד"ר גב רח ראליהו איתן 20א א.ת. חדש ראשון לציון כתובת:
מיקוד 75703 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באפריל 2006 רכשנו מ"נטוצי" באמצעות הסוכן שלה בירושלים (- ויסמן דרך בית לחם 120) מערכת סלונית בסך 19,320 ש"ח +400 ש"ח הובלה. המערכת כוללת 2 ספות וכורסת טלביזיה מתנדנדת ומסתובבת. מחיר הכורסה היה 4,320 ש"ח.
הרהיטים סופקו בתחילת יולי 2006. כשלשה חודשים לאחר האספקה החלה כורסת הטלביזיה לשקוע לצד ימין המנגנון שלה נגרר על הרצפה.משראינו שהמצב נהיה יותר
ויותר גרוע פנינו ב-3 לאוקטובר לסוכן ויסמן בירושלים וביקשנו טיפול של שרות לקוחות. לתיקון הכורסא. מאז עברו 3 חודשים ולא ידוע לנו אם ומתי יגיעו אלינו לתיקון. בינתיים החליף נטוצי את הסוכן הראשי בארץ ובמקומו יש סוכן חדש "ד"ר גב". פנינו לסוכן החדש והוא יודע שצריך להחליף מנגנון בכורסא אבל לא יכול לתת לנו מועד מתי תצא הזמנה לנטוצי איטליה למנגנון ומתי יגיע לארץ. נכון להיום לא ידוע לנו מה קורה.
לסיכום אנו קנינו מנטוצי כי חשבנו שזו חברה רצינית ומכובדת ואפשר לסמוך על שרת טוב. והנה המציאות טפחה על פנינו וראוי שקונים אחרים ידעו מה מחכה להם בעת רכישת ריהוט מנטוצי..
החלפת מנגנון הכורסה או החלפת הכורסה פתרון נדרש :

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה