פרטי התלונה

תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מימוש אחריות לספה עם שילדה שקרסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אליהו איתן 20א' א.ת.ח.רשל"צ כתובת:
הנהלה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קיבלנו ספת נטוצי (מודל 1906 עם כיסוי 991909 תלת ודו) בינואר 2003 לאחר שהתשלום האחרון לסניף החברה שהיה בזמנו בבילו- סנטר התבצע ב- 31.12.2002 בהמחאה בנקאית.
כבר עם הגעת הספה התלת מושבית התברר שהספה רכה ביותר למרות שצויין בהזמנה במפורש –ריפוד קשה,זמן קצר לאחר מכן התחילה תופעה מוזרה של שקיעה במרכז הספה שהלכה והחריפה עם הזמן. כרגע מצב הספה כדלקמן- הריפוד והכיסוי "אלורה" ללא דופי אך מבנה הספה קרס במרכז כך שהספה לא ניתנת כלל לשימוש כל היושב מחליק למרכז - כרגע הספה תקועה במרכז הסלון מוכנה לחג!
נציגי חברת נטוצ'י המפזרים באתרים שונים הצהרות חסרות שחר על " שרות ,שביעות רצון של לקוחות ערך עליון ,איכות גבוהה של מוצרים ובלה בלה ...."
לא נקפו אצבע אפילו לבוא ולראות את המוצר המפואר שלהם שלפי הפרוספקט המהודר שצורף "מחושק ברצועות שבשימוש במטוסים ללא שקיעה וללא תזוזה במהלך השנים" וכן " קשיחות מבנה הספה מובטח על ידי מבנה עץ שיספק שנים של נוחות ". בפועל תכונות מעולות אלו לא באו לידי ביטוי למרות שהספה בשימוש סביר ביותר,ביתי,ללא ילדים קטנים היכולים לקפץ על הספה ולגרום לשימוש שאינו סביר.
הפניה נעשתה לחברה למרות סבל מהתופעה של השקיעה מספר שנים ללא הנאה בשימוש במוצר יוקרתי לכאורה זה שעלותו כפי 3 מספה ביצור מקומי .
לפי הבנתנו אחריות למוצר מתחילה עם אספקתו ולא מרגע הרכישה של המוצר שסופק רק לאחר 3 חודשים.המוצר סופק בינואר 2003 והכשל הנו בשילדה של הספה עליו חוזרים ומצהירים בחברה בארץ ובחו"ל שקיימת אחריות ל 10 שנים – בפועל החברה באמצעות שרות לקוחות (גב' ויוי קנוביץ) טענה שאם התשלום למוצר בוצע ב- 31.12.2002 האחריות הנה רק ל- 5 שנים – מענין מה היתה נציגת שרות לקוחות אומרת אם היתי מתמהמה עם התשלום יום נוסף – הרי פלא האחריות הופכת ל- 10 שנים – טענת נטוצי מגוככת ,קטנונית וחסרת יסוד- חברה מפוארת עם סניפים בכל העולם ,ביקורת איכות קפדנית על מוצריה ותודעת שירות לא בדומה לחפר מקומי לא יכולה להתעלם מכשל בסיסי כזה במוצר שלה – ועליה לנקוט בכל פעולה מתקנת דרושה להחזיר המוצר לכשירות. אני תובעת תיקון מידי במסגרת האחריות !
בברכה
לקוחת נאטוצ'י שעדיין אינה מרוצה.
סחורה פגומה סוג הנזק :
תיקון מידי והחזרה לשימוש במסגרת האחריות פתרון נדרש :

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה