פרטי התלונה

תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מערכת יקרה של רהיטי עור עם פגמים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
נקנה בסניף רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשנו בנטוצי מערכת רהיטי עור לסלון במחיר של כ- 33 אלף ש"ח. לכל הדעות זאת לא מערכת זולה והחנות גם נחשבת כחנות יוקרתית. לפני כחצי שנה קבלנו את המערכת ובמבט ראשון היא נראתה במצב תקין. לאחר מספר שבועות שמנו לב שהופיעו פגמים במקומות שונים. באחת היחידות הצבע התחיל להתקלף, ביחידה אחרת התפר נפרם. התקשרנו למחלקת השיווק ולאחר זמן הגיע רפד מטעם חברת נטוצי שתפר את התפר שנפרם. את היחידה שהצבע התקלף משם הוא הזמין כיסוי עור חדש להחליף את העור הפגום. תהליך זה נמשך כשלושה חודשים עד שהוחלף החלק הפגום. בינתיים הופיעו פגמים נוספים כמו צבע העור שהתחיל להתקלף ושקיעה של ידית העור של הספה. הרפד ששוב הגיע אלינו אמר שאת פגמי הצבע הם אינם מתקנים אלא יצבעו את הקטע הפגום כך שלא יראו את פגמי הצבע. לאחר שהתלוננו אצל ויוי שהיא מנהלת שירות לקוחות של נטוצי, היא אמרה שזו המדיניות של נטוצי כלומר לא להחליף אלא לצבוע את הקטע הפגום. אין אנו מסכימים לפתרון זה. אנחנו לא קנינו מערכת סוג ב אלא שילמנו במיטב כספנו בסכום של כ- 33 אלף ש"ח ואנו מצפים לקבל רהיטים ללא פגמים ונזקים . החל מההתחלה היו פגמים ברהיטים אלו ואנחנו כל הזמן בקשר עם מחלקת השירות לטיפול בפגמים אלו. חברה יוקרתית כמו נטוצי לא צריכה להסתתר מאחורי המשפט שכך זו המדיניות של נטוצי באיטליה, אלא לטפל בבעיה ולתת ללקוח הרגשה שמישהו דואג לו ולא להציע תיקון צבע בקטע הפגום כפיתרון לבעיה.
לתקן את פגמי הצבע על ידי החלפת העור במקום הפגום ולא עלידי צביעה שתראה כמו טלאי. ומילוי השקיעה בידית הספה פלוס פיצוי על כל מסכת הטרטורים שאנו עוברים כאשר בחלק מהזמן ויוי, מנהלת מחלקת השירות לא חוזרת אלינו ולא משיבה לטלפונים שלנו פתרון נדרש :

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה