פרטי התלונה

תלונות נטוצי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כורסא לא תקינה נושא התלונה:
שור חנן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
מרכז הקונגרסים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11 06 2008 קניתי זוג כורסאות של חברת נטוצי בחנות שבמרכז
הקונגרסים
במעמד קבלת הריהוט לא קיבלתי תעודת אחריות. התקשרתי לחנות ונאמר לי שהאחריות היא לשבע שנים בלי פרוט .כבר עם קבלת הכורסאות אחת מהן
לא הייתה תקינה
התקשרתי לשרות ולקח מספר חודשים עד שהכורסה תוקנה. לאחר זמן מה גם הכורסה השנייה התקלקלה וכיוון שעדיין היה לנו טראומה מהשרות הגרוע והזמן
הרב שעבר עד שהכורסה תוקנה השארנו אותה כך.
לפני מספר ימים נפל מהכורסה בורג עכשיו פנינו לחברה ובקשנו שיבואו לתקן את הכורסה. הם טענו שאין לנו אחריות והם מוכנים לתקן תמורת תשלום. שאלתי אותם איך זה שאין אחריות והם טענו שהאחריות על הכורסא שנתיים ועל השלד עשר
שנים. דבר שהיה חדש לנו.
נטוצי היא חברה גדולה ומפורסמת ממש לא מתאים לה שרות כל כך גרוע וקטנוני

נטוצי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה