פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נמלים במיטה!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך הלילה הראשון בשהותנו במלון בחדרים מספר 1372-1371
התחלנו להתגרד בכל הגוף ולא הבנו את הסיבה לכך.
חשבנו שמדובר ביתושים אך לא איתרנו דבר.
בבוקר פנינו לדפק הקבלה לפקידה בשם הגר וביקשנו להפגש עם מנהל המלון או אחראי אחר.
הגר רשמה את מספרי הפלאפונים שלנו ואמרה שייצרו איתנו קשר מאוחר יותר.
עד הערב לא ייצרו עימנו שום קשר.
פנינו שוב אל הדלפק ואמרו לנו שהמנהל בכלל לא הגיע היום למלון ושהוא נמצא בחופשה.
בלילה השני שוב התגרדנו ולאחר חיפושים רבים בשעות הלילה המאוחרות גילינו להפתעתנו נמלים קטנות אדומות במיטה.
מתחת לכריות,לשמיכות ולסדינים.
למחורת בבוקר כאשר הגיעה המנקה לחדרינו ביקשנו שתשאב את החדר ותחליף את המצעים בגלל הנמלים.
הדבר היה ידוע למנקה והיא הפנתה אותנו שוב לקבלה שנבקש ריסוס, ומיד ריססו בחדרינו.
אך בכל זאת ביקשנו לדבר עם מנהל המלון ושוב השארנו מספרי טלפון לפקיד בשם רומן והוא אמר שמיד אחרי הישיבה של מנהל המלון ייצרו איתנו קשר.
חיכינו שוב בסבלנות רבה עד לערב ושוב לא ייצרו איתנו שום קשר.
ושוב בערב האחרון שלנו במלון פנינו שוב אל הקבלה לפקידה בשם נטלי והסברנו שוב והפעם בכעס רב את הבעיה ואת ההתעלמות מן הבעיה ומאיתנו שוב ושוב.
נטלי הציעה שוב ריסוס וריססו עוד הפעם אך עדיין התעקשנו לפגוש את מנהל המלון.
בארוחת הערב ניגש אלינו מנהל הערב-שמוליק בן בסט והציע לנו בקבוק יין.
מאחר וזאת לא הסיבה לפנייתנו החוזרת לקבלה, אנו רואים בחומרה רבה את צורת הטיפול וחוסר האחריות מצידך.
במהלך שלושת הלילות היינו עסוקים בדבר ושמרנו על הילדים שלא יפגעו מהעקיצות.
חזרנו מהנופש במלונך מותשים ומאוכזבים מאוד, זאת החופשה שחיכינו לה במשך שנה שלמה ולא ציפינו ממלון ברמה שכזו לנופש מסוג זה.
מרוב הגירודים שחווינו בגוף-לאחר טבילה בים המלח הגוף שרף וצרב לנו מאוד.
במהלך הלילה האחרון ישנו לבושים מהחשש להיעקץ.
בעת עזיבתנו מסרנו בקבלה לפקיד בשם סמיון את שתי כוסות הפלסטיק עם הנמלים שאספנו במהלך שני הלילות במטרה להעבירן אלייך.

אנו מבקשים את התייחסותך ותגובתך בעניין.

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
יוסי אביטל שם ותפקיד:





14 ביוני 2007




לכבוד
לויצקי סרגיי וסטלה
רח' משעול מורן
כרמיאל 20100


א.ג.נ.

הריני לאשר קבלת מכתבכם.

מלון רויאל ים המלח משקיע משאבים רבים בטיפוח הצוות, איכות השירות ובשאיפתנו להעניק לאורחינו חווית אירוח עילאית.

צר מאוד היה לי לשמוע על אודות המקרה, כפי שתיארתם במכתבכם.
הנושא יטופל בחומרה ובהקפדה יתרה.

אנו מקדמים בברכה כל הערה וכל מקרה אשר יש בהם כדי להביא לשיפור מתמיד ברמת השירות.
בטוחני כי במכתבי זה, המשלב שאיפה כנה לשיפור, כמו עם שאיפתנו מלארחכם שוב במלוננו, תמצאו כי הערותיכם אודות נושא זה נפלו לאוזניים קשובות.

אות לביטחוני ברמתו הגבוהה של המלון, לצד שאיפתנו לשמר ולטפח את חוג לקוחותינו, הרשו נא לי להעניק לכם 25% הנחה באירוח הבא שלכם במלוננו.

תוקף ההזמנה שנה מתאריך הוצאת מכתב זה, ולא תקף בחודשים יולי אוגוסט וחגי ישראל.
יש להציג מכתב מקורי זה (לא יהיה תוקף למכתב שאינו מקורי).
מכתב זה מותנה בהזמנה ישירה במלון.

נשמח מאוד לראותכם שוב בין אורחינו.




בכבוד רב,

יוסי אביטל
הנהלת המלון



העתק: מחלקת הזמנות
תגובה:
בגוף התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה