פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נימלים במיטה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אל: מר' יוסי אביטל מנהל מלון רויאל.



מאת:לויצקי סרגיי וסטלה.


הנידון:ביקורינו במלון רויאל בתקופה
מ:27.5.07 ועד לתאריך:30.5.07 .



א.נ.
במהלך הלילה הראשון בשהותנו במלון בחדרים מספר 1372-1371
התחלנו להתגרד בכל הגוף ולא הבנו את הסיבה לכך.
חשבנו שמדובר ביתושים אך לא איתרנו דבר.
בבוקר פנינו לדפק הקבלה לפקידה בשם הגר וביקשנו להפגש עם מנהל המלון או אחראי אחר.
הגר רשמה את מספרי הפלאפונים שלנו ואמרה שייצרו איתנו קשר מאוחר יותר.
עד הערב לא ייצרו עימנו שום קשר.
פנינו שוב אל הדלפק ואמרו לנו שהמנהל בכלל לא הגיע היום למלון ושהוא נמצא בחופשה.
בלילה השני שוב התגרדנו ולאחר חיפושים רבים בשעות הלילה המאוחרות גילינו להפתעתנו נמלים קטנות אדומות במיטה.
מתחת לכריות,לשמיכות ולסדינים.
למחורת בבוקר כאשר הגיעה המנקה לחדרינו ביקשנו שתשאב את החדר ותחליף את המצעים בגלל הנמלים.
הדבר היה ידוע למנקה והיא הפנתה אותנו שוב לקבלה שנבקש ריסוס, ומיד ריססו בחדרינו.
אך בכל זאת ביקשנו לדבר עם מנהל המלון ושוב השארנו מספרי טלפון לפקיד בשם רומן והוא אמר שמיד אחרי הישיבה של מנהל המלון ייצרו איתנו קשר.
חיכינו שוב בסבלנות רבה עד לערב ושוב לא ייצרו איתנו שום קשר.
ושוב בערב האחרון שלנו במלון פנינו שוב אל הקבלה לפקידה בשם נטלי והסברנו שוב והפעם בכעס רב את הבעיה ואת ההתעלמות מן הבעיה ומאיתנו שוב ושוב.
נטלי הציעה שוב ריסוס וריססו עוד הפעם אך עדיין התעקשנו לפגוש את מנהל המלון.
בארוחת הערב ניגש אלינו מנהל הערב-שמוליק בן בסט והציע לנו בקבוק יין.
מאחר וזאת לא הסיבה לפנייתנו החוזרת לקבלה, אנו רואים בחומרה רבה את צורת הטיפול וחוסר האחריות מצידך.
במהלך שלושת הלילות היינו עסוקים בדבר ושמרנו על הילדים שלא יפגעו מהעקיצות.
חזרנו מהנופש במלונך מותשים ומאוכזבים מאוד, זאת החופשה שחיכינו לה במשך שנה שלמה ולא ציפינו ממלון ברמה שכזו לנופש מסוג זה.
מרוב הגירודים שחווינו בגוף-לאחר טבילה בים המלח הגוף שרף וצרב לנו מאוד.
במהלך הלילה האחרון ישנו לבושים מהחשש להיעקץ.
בעת עזיבתנו מסרנו בקבלה לפקיד בשם סמיון את שתי כוסות הפלסטיק עם הנמלים שאספנו במהלך שני הלילות במטרה להעבירן אלייך.

אנו מבקשים את התייחסותך ותגובתך בעניין.

העתקים:
מועצה לצרכנות.
קרנות השוטרים.


בכבוד:
משפחת לויצקי סרגיי וסטלה.
כתובת:כרמיאל משעול מורן 28/4
טל-0506285787 טל-0507585714
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה