פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח מ-ח-פ-י-ר< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אשתי ואני הגענו למלון לאחר שסגרנו טלפונית בהזמנה מול הנציגה של קשרי תעופה על:
* נוף לבריכה
* ספא חינם הכולל : ג'קוזי , סאונה רטובה ויבשה , בריכת מי ים המלח
אך מרגע שהגענו החלה מסכת הבזיונות שהעכירו את כל השהייה במלון וגרמה לי לכתוב מכתב זה
הגענו לחדר שהשקיף פשוטו כמשמעו לכביש ולהר ובנוסף בחדר זה לא היו דלתות לארון הבגדים , ואם להיות ממש קטנוני בדף הסבר על המלון שהיה בחדרי היה רשום פלייסטיישן בכל חדר (ברור שלא היה כי הפקידה אמרה שזה ישן פשוט המלון לא מדפיס ברושורים חדשים כי הלקוח לא באמת מצפה שיהיה לו פלייסטיישן בחדר!!!!!!!)
ירדתי לקבלה ונאלצתי להמתין יחד עם אישתי עוד כ 20 דקות עד שהסכימו להחליף לי חדר שגם פה בניגוד לבקשתי היה עם נוף חצי לים וחצי לגג הסולריום של מלון גנים שם נאלצתי לחזות בגברים ערומים משתזפים במהלך שעות האור.
ירדתי יחד עם אשתי לספא שכאמור קיבלתי בחינם ואז התברר לי שאני רשאי להכנס לספא הפשוט שלא כולל סאונה ואם יש לי השגות על ענין זה אני יכול לפנות למנהל (שכמובן היה בחופש) אז המנהל התורן אמר לי שיבדוק את הנושא ויחזור אליי רק למחרת עם תשובה (אני באתי רק ל 2 לילות)
ועד אז אני לא יכול להכנס לספא המפואר בעוד חבריי נכנסו ואני צריך להוסיף 60 שקל לכל אחד (אני סירבתי)לאחר שעלינו לחדרינו ורצינו לעשות אמבטיה גילינו שברדע שנסגר הסוגר של האמבט הוא לא נפתח כיוון שידית ההזזה שבורה (חדר 1233) ובדוש הדלת זכוכית לא נסגרת עד הסוף מה שגרם לכל המים להציף את הרצפה.
בארוחת הערב בערב הראשון בשר הבקר היה קר כאילו ישב במקרר כל הצהריים והמבחר היה בערך כמו בחדר הארחה של קיבוץ

לסיכום כל זה רק בערב הראשון
למחרת קיבלתי אישור להכנס לספא המפואר אך רק לאותו יום ולי הובטח את הספא הזה ל כל 3 ימי השהות

נ.ב
לא ייתכן שיגרשו אותי מהפאב ברגע שהשעה חצות
לא ייתכן שבמלון מפואר כזה ארוחת הבוקר תהיה כזו דלה
ולא ייתכן שבמלון 5.5 כוכבים יתקמצנו על מזגן
ובאמת אם כבר שמתם טלויזיה בפאב לא כדאי שהיא תהיה בגודל שמתאים לצפייה לאנשים מעל גיל 30 שלא רואים טוב כמו אלו בגילאים שאסור להם להיכנס לפאב????
עלבון סוג הנזק :
אירוח חוזר פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה