פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות למקרה בגניבה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22-3-07 שהיתי במלון עם אישתי במסגרת יום כיף שהוענק לנו כפיצוי (בגין אי שביעות רצון במהלך חופשה בתשלום). במהלך היום נגנבו מהתיק שלנו שהיה נעול בלוקר במלתחות פלאפון ומצלמה. פנינו לקצין הבטחון שאחרי בדיקה אמר שאין מה לעשות כי המצלמות לא מכסות את כל השטחים במלון ומי שמכיר את המלון יכול להתחמק מהן. ק. הבטחון רשם את תלונתנו ואמר שיחזרו אלינו מהביטוח של המלון, אחרי שלא חזרו אלינו שלחנו מכתב עם השתלשלות הענינים למנכ"ל המלון ולק. הבטחון הראשי, אישרו לנו שהפקס הגיע אך רק לאחר פניות חוזרות ונשנות ו"מריחה" שלנו במשך חודשים רבים הסכימו להתייחס אלינו והציעו לנו כפיצוי יום כיף, כששאלתי מה הקשר בין יום כיף לנזק של 3750 ש"ח נעניתי ב"זה מה שאנחנו מוכנים להציע".
עוגמת נפש, אובדן תמונות וכו' סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה