פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוף שבוע "קשה" שעבר עלינו במלון רויאל 21-23/2/08 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו זוג לילדה בת 7 ולתאומים בני שנה , באנו לבדנו למלון רויאל על מנת לנוח ולהיתפנק במשך סוף השבוע.אישרתי ביום שני שלפני הגעתינו כי ההזמנה מופיעה וכי מדובר בשהות ע"ב חצי פנסיון בחדר זוגי פונה לכיוון הים, נאמר לי כי קבלת החדרים היא החל מהשעה 15:00 . הגענו ב 16:30 ולהפתעתינו נאמר לנו על ידי אדוה ( פקידת הקבלה ) כי החדר לא מוכן עדיין. המתנו בלובי וב 17:10 התקשרו אלי ואמרו לי כי החדר מוכן. ניגשתי לאדוה לפני היה זוג שהגיע למלון וגם לזוג זה מסרה אדוה כי החדר שלהם עדיין לא מוכן, הזוג כעס נורא ולכן מול עיני לתדהמתי פנתה אדוה למנהל התורן ( סמיון ) התלחששה איתו וחזרה אל הזוג ואמרה כי התפנה חדר מוכן עבורם. כעסתי ואמרתי לאותו מנהל - סמיון שזה לא בסדר- מה רק בצעקות דברים זזים.קיבלתי את המפתח לחדר 1151שאלתי את אדווה זה חדר שפונה לים והיא אמרה שכן, הגענו לחדר ולהפתעתי לא נוף לים ולא דובים.מול החלון התנוסס הר ענק,לאחר בירור התברר לי כי בכל קומה יש 4 חדרים בלבד הפונים לכיוון ההפוך מהים, להרים.ירדנו שוב והפעם דרשתי מאדוה את מה שביקשתי,וכך ב 18:00 קיבלתי חדר הפונה לים - חדר 975 . אך בזאת לא הסתיימה הפרשה ביום שבת בבוקר התפוצץ צינור מים בקומתינו, קשה לי לתאר את החוויה של לבוסס עם הנעליים ( רטובות כולן )בתוך שלולית ענקית של מים ולרדת כ 10 קומות ( קומת חדר האוכל היא מתחת לכניסה ) ברגל בגלל שהמעליות הפסיקו לעבוד,בשביל לאכול ארוחת בוקר. והכי גרוע זה לעלות חזרה לחדר 10 קומות ברגל כי אי אפשר היה במעליות ולא במעליות השרות שרק אחת מהם פעלה עקב הלחץ הנורא, והבלאגן היה אטומי.
קצת קשה לי לתאר סופשבוע של מנוחה ופינוק :
*כאשר אתה צריך להתייבש שעה וחצי עד שאתה מקבל את החדר וגם זה באיחור של 3 שעות מתקנות המלון.
*כאשר מול עינייך זוג שגם התבקש להמתין אך הפלא ופלא נמצא לו חדר זמין ומוכן
*כאשר אתה מבקש מראש ופקידת הקבלה עוד מצהירה כי החדר פונה לים - אך בפועל החדר ( אחד מתוך 4 בקומה) פונה לכיוון השני בכלל.
והכי מתיש :
*לעלות ולרדת 10 קומות ברגל !!! , לצערי שנינו לא רצי מרתון
*ואחרון ,לבוסס בשלולית ענקית , כשהנעליים והגרביים רטובות כולן.

מצפה לתשובה עניינית

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה