פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון רויאל ים המלח שירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/08/08 הגענו למלון בקבלה קיבלו אותנו ומסרו לנו את החדר במהירות ומיומנות.קיבלנו חדר בקומה 7 צופה לים במרפסת לא היה שולחן ולא כסאות כך שלא נהנינו מהנוף בסה"כ החדר יפה מרווח ונחמד.לשאלתכם היכן הבעיה אז זהו גם אנו היינו בטוחים שהכל בסדר עד שהגענו לחדר האוכל.חיכינו כחצי שעה להיכנס ולאחר מכן הכניסו אותנו והושבנו בשולחן לא ערוך ולאחר מספר בקשות ממלצרים קמתי אישית וערכתי את השולחן.קמנו לקחת אוכל חיכינו בתור כ13 דקות וכשהגענו לא היו צלחות חיכינו כ 8 דקות ולאחר מכן ישבנו לאכול.
ביקשנו להזמין שתייה (עם תשלום)ולאחר מספר פניות למלצרים הסכים מלצר אחד לספק את מבוקשנו והביא שתייה עם כוסות אשר לא ראו רחיצה מספר ימים לפחות.שתינו מהבקבוק ויצאנו מחדר האוכל עייפים ורעבים.בארוחת הבוקר למחרת אם תקראו את מה שקרה לנו בארוחת הערב קיבלתם הדרן מדהים .
טוב אז אני אומנם עוסק כיום בנדל"ן ולא במלונאות למרות שבעברי הרחוק עסקתי במלונאות אך דבר אחד הבנתי מייד מנהל חדר האוכל או מנהל המלון נמצאים לא בתפקידם הנכון בהצלחה למלון בדרכו היחודית להכנסת אורחיו.
עלבון סוג הנזק :
להכליף מיידית את מנהל חדר האוכל פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה