|
|
|
|
|
|
שרותי המלון |
נושא התלונה: |
יום שני 11 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אנחנו הגענו למלון כ-2 מבוגרים ו-2 ילדים ותינוקת אבל מישום מה באמבטיה קיבלנו רק 2 מגבות רחצה אז הלכנו לחדרנית ואמרנו לה שאנחנו מבקשים 5 מגבות רחצה!!!
והיא אמרה שתשים מחר!
למחרת הגענו לחדר לאחר בילויי ממושך בבריכה בכדי שיהיה לה זמן לארגן את הכול ומשום מה שנכנסנו לאבטיה שמנו לב שהיא שמה עוד הפעם 2 מגבות!!אז ביקשנו עוד הפעם ורק לאחר 30 דקות הביאו לנו עוד 3 מגבות!
למחרת בבוקר שיצאנו מהחדר ראינו את החדרנית אז ביקשנו מימנה שתירשום לעצמה שבחדר שלנו צריך לשים 5 מגבות רחצה!!והיא רשמה אבל עוד פעם שניכנסנו לחדר לא היה אז שאלנו אותה למה היא לא שמה לנו 5 מגבות והיא התחילה לתרץ תירוצים שלא סיפקו בכלל!!!!!!
השורה התחתונה שירות חדרים מחפיר וגרוע!!!!!!!!!
וגם כשרצינו להיכנס לחדר אוכל ולאכול היינו צריכים להמתין במשך כ-חצי שעה!!
בעקבות זאת שאחדר אוכן קטן מאוד ולמרות שיש להם ליד עוד לפחות 3 אולמות אז שהיו פותחים עוד אולם אבל הם לא עשו זאת רק לאחר שהיתלוננו מספר רב פעמיםוהם פתחו עוד חדר אוכל!!!!
השירות שלהם ממש גרוע ומחפיר לא ממליץ ליסוע לשם!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|