פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרותי המלון נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו הגענו למלון כ-2 מבוגרים ו-2 ילדים ותינוקת אבל מישום מה באמבטיה קיבלנו רק 2 מגבות רחצה אז הלכנו לחדרנית ואמרנו לה שאנחנו מבקשים 5 מגבות רחצה!!!
והיא אמרה שתשים מחר!
למחרת הגענו לחדר לאחר בילויי ממושך בבריכה בכדי שיהיה לה זמן לארגן את הכול ומשום מה שנכנסנו לאבטיה שמנו לב שהיא שמה עוד הפעם 2 מגבות!!אז ביקשנו עוד הפעם ורק לאחר 30 דקות הביאו לנו עוד 3 מגבות!
למחרת בבוקר שיצאנו מהחדר ראינו את החדרנית אז ביקשנו מימנה שתירשום לעצמה שבחדר שלנו צריך לשים 5 מגבות רחצה!!והיא רשמה אבל עוד פעם שניכנסנו לחדר לא היה אז שאלנו אותה למה היא לא שמה לנו 5 מגבות והיא התחילה לתרץ תירוצים שלא סיפקו בכלל!!!!!!
השורה התחתונה שירות חדרים מחפיר וגרוע!!!!!!!!!
וגם כשרצינו להיכנס לחדר אוכל ולאכול היינו צריכים להמתין במשך כ-חצי שעה!!
בעקבות זאת שאחדר אוכן קטן מאוד ולמרות שיש להם ליד עוד לפחות 3 אולמות אז שהיו פותחים עוד אולם אבל הם לא עשו זאת רק לאחר שהיתלוננו מספר רב פעמיםוהם פתחו עוד חדר אוכל!!!!
השירות שלהם ממש גרוע ומחפיר לא ממליץ ליסוע לשם!!!!!!!!!!

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה