פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון ברמה נמוכה< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 15-17 לאוגוסט 2008 התארחנו בעלי ואני בבית המלון "רויאל" בים המלח. כיוון שמדובר במלון 5 כוכבים שילמנו ממיטב כספינו ובאנו - לצערי גילינו מלון סתמי, האוכל בחדר האוכל התגלה כאוכל של אכסניה (ואורחים נוספים במלון חשו כמונו כך שלא מדובר בדיעה אישית אחת - פשוט אוכל ברמה ירודה), במעליות ובמסדרונות המלון אין מיזוג (באוגוסט בים המלח חם מאוד!!!) ולכן כל יציאה מהחדר ועליה אליו מלווה בהזעה ומחנק. ה"דובדבן" שבקצפת - שירות גרוע שלא ראיתי כמותו, בטח לא במלונות שאמורים להיות ברמה גבוהה, החדר היה סתמי והמרפסת עם הנוף שהובטחה לנו היתה מרפסת כלואה בין שני קירות בטון חומים ובאמצע קצת הרים... ומילא זה - אבל המלון ה"מפואר" הזה בכלל לא דואג לאורחים שיוכלו להנות מהמרפסת כי היא פשוט ריקה - אין שולחן, אן כסאות, פשוט מרפסת כעורה ומשעממת. אני רוצה להוסיף שגם בחדר עצמו בתמונות המלון יש שולחן ושתי כורסאות - בפועל יש רק כורסא אחת אז... שהשני יישב על הרצפה!! הגיוני מאוד...
גם הבריכה מגוחכת - בריכה קטנטונת אחת למלון ענק, בשבת הבריכה לא הצליחה להכיל את כמות האנשים וגם הרחבה שמסביב היתה תפוסה - ולא היו כסאות פנויים. ממש בושה, זלזול כזה באורחים לא חשבתי שמוצאים במלונות שאמורים להיות איכותיים.
בקיצור, באמת חופשה שלא שווה ולו מחצית מהכסף שהושקע בה, מה שמרתיח אותי זה שבצאתנו כתבתי מכתב חריף להנהלת המלון ואתמול קיבלתי בדואר התנצלות מגוחכת שאליה צורפה הטבה של 15% הנחה בחופשתינו הבאה במלון. מנהל יקר - האם נראה לך שאורחים כל-כך לא מרוצים כמונו יחזרו שוב למולן שלך וישלמו 85% מהסכום? כנראה שמנהל שאינו מבין בשירות משדר זאת לעובדיו ולכן המלון נראה ומתפקד כפי שהוא.
לא אחזור, ובטח שלא אמליץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
למידת לקחים של המלון לאורחיו לעתיד, ופיצוי הולם עבורינו פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה