פרטי התלונה

תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון מאכזב מאוד בהשוואה למספר הכוכבים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשנו להחליף חדר ביום שבת אחה"צ לאחר שחצי מלון התפנה ואמרו לנו שאין להם חדרים בשבילנו - שזה היה פשוט שקר. כשביקשנו לדבר עם המנהל נתקלנו באדם קשה ולא חביב וללא תודעת שירות שאמר לנו שגם ככה נשאר לנו יום אחד במלון (בחופשה בת יומיים...) אז מה הטעם להחליף חדר ואם אנחנו רוצים אנחנו יכולים ללכת. (רק אחרי שכבר ממש היינו מיואשים הודיעו לנו שהתפנה חדר ואז כבר סירבנו)
בחדר האוכל כל הזמן שמענו אנשים מתלוננים על רמתו הירודה כך שאנחנו לא היינו היחידים. גם במעלית שמענו אנשים שמדברים על הרמה הירודה של המלון.
שילמנו הרבה כסף עבור החופשה והתאכזבנו קשות מכול הבחינות - האוכל, היחס, השירות, רמת החדר.
כשחזרנו הבייתה, לא הרגשנו שיצאנו לחופש כלל - היה פשוט בזבוז, עלבון והשפלה.
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה