|
|
|
|
|
|
שירות מחפיר של צוות המלון |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קודם כל נקדים, הזמנו חופשה דרך אופיר טורס וביקשנו חדר עם נוף לים אולם המלון מגדיר נוף לים שעיקר הנוף פונה להרים ולמלונות האחרים והים משקיף מחלק מאוד קטן מהנוף. לטענת המלון חדרים עם נוף לים אלו רק חדרי הסייוטות. בעיה שנייה שנתקלנו בה היא יחסם של צוות המלון בכל פניה אליהם. אם תפנו לאחד מהעובדים בבקשה כל שהיא הוא יגיב במבט שאומר:" מה אתם פונים אלי אני בכלל לא עובד כאן..."
לדאבוננו זהו המצב קחו בחשבון את הפרטים הללו כאשר אתם עושים את ההזמנה למלון" 5 כוכבים",....
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|